تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

گردش و طبیعت گردی

1391/1/20 10:27
نویسنده : مامان انیس
792 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عسلی های خودم حالتون خوبه خوش می گذره

جونم براتون بگه روز جمعه به اتفاق تعدادی از فامیلا رفتیم جنگل جای همگی خالی خیلی خوش گذشت ناهار و شام اونجا بودیم

تا دلتون بخواد شیطونی کردین و خاک بازی آخر شب که برگشتیم دیگه نه پوشک داشتین نه لباس همه استفاده شدنآخر شب دیدم تارا جعبه دستمالا رو برداشت گذاشت تو دهنش برای اینکه نخوره سریع دویدم ازش بگیرم که نمی دونم چطوری ناخنم صورتشو خراش داد کلی اعصابم خرد شد و گریه کردم و خودمو سرزنش کردم و سریع همونجا ناخنامو کوتاه کردم

به غیر از این شوک آخر همه چی خیلی خیلی خوب بود خدا رو شکر تو سال جدید بر عکس سالهای پیش انگار بابایی تصمیم گرفته بیشتر از خونه بزنیم بیرون آخه بابا ایمان تو جمع خانواده و فامیل بودن رو ترجیح میده همیشه به بیرون رفتن یعنی بیرون رفتن تنهایی رو دوست نداره و میگه حتما باید دسته جمعی بریم ولی این دو سه بار که تو سال جدید رفتیم خوشش اومده خدا رو شکر

یادمه چند سال پیش اوایل ازدواجمون یه بار خیلی اصرار کردم بیا ما هم بریم پارک مثل بقیه خلایق بعد کلی ناز و ادا قبول کرد و ما حدود یک ساعتی رفتیم پارک سر خیابونمون با اجازه وقتی برگشتیم یه آقای دزد محترم رو تو خونه دیدیم و این شد درس عبرتی برامون که عطای گردش رو به لقاش ببخشیم و بنده هم دیگه در این خصوص اصراری به آقای شوهر ننمایم .......

 براتون بگم که بنده پنجشنبه ساعت 2 شب خوابیدم جمعه 6:30 بیدار شدم و از صبح مشغول آماده کردن همه وسایل بودم تا وقتی که راه افتادیم  یعنی اونروز من بیشتر و سریعتر از همه روزهایی که حتی اداره میرم مشغول کار و همش هم سرپا بودم ساعت 11 هم برگشتیم و اون شب  حدود 2 خوابیدم و در این سال نو بسی کمبود خواب دارم و به معنای واقعی خستم و دلم می خواد شدیدا بخوابم ......

از جمعه شب خونه مامان جون هستیم دیروز بعد ناهار بردمتون حمام یه خورده آب بازی کردین بعدش حدود 2 ساعتی خوابیدین ساعت 8 هم نوبت دکتر داشتین و بردیمتون برای پایش17 ماهگی دکتر راضی بود از وضعیتتون خدا رو شکر

تارا تا دکترو دید زد زیر گریه و دکتر به زور قد و دور سرشو اندازه گرفت که نمی دونم درست بودن یا نه با این دست و پایی که میزد بنده خدا خیلی مهربونه ولی نمی دونم چرا تارا ازش می ترسه در عوض باربد خان مثل یه آقای تمام عیار نه گریه زد نه نق زد فقط آروم به دکتر نگاه می کرد

وزن تارا 10500 و وزن باربد 11500 رژیم غذاییتون خوبه بیشتر سوپ باید بخورین آیروویت و زینکوویت و پاستیل مولتی ویتامین  هم مثل همیشه ....

راستی یه خبر اونم اینه که دندونای نیش آقا و خانم دارن میان دندونای بالای باربد و دندونای پایین تارا هم نوک زدن تارا نمی زاره لثه بالاشو ببینم و سریع گازم می گیره

تو خونه مامان جون به راحتی تمام درای بسته رو باز می کنین و همشون قفل هستن و من خیلی نگرانم مبادا دری باز بمونه و از غفلت بقیه استفاده کنید وبرید تو حیاط بدون اطلاع ماها....................

امیدوارم خدا همیشه حافظ و نگهدارتون باشه و تنتون سالم و بلا از تون دور باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

نانازيا
20 فروردین 91 10:23
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
مامان سونیا
20 فروردین 91 10:33
____________ ______________ _____________ ____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ __ _____________ __ __ _____________ ___ __ _____________ ___ ___ _____________ ___ ____ _______ ____ __ ____ ______ __ __ __ ______ ___ _____ ____ _______ ____ _ ________ ___________ _________ _________ _________ __سلام___ ________ ____آپم_____ _______ _____________ ______ ______زود بیا_____ _____ _______منتظرم_____ _____ __________________ _____ ________________ ______ _______________ _______ ____________ _________ ________ ___________
نسترن
20 فروردین 91 10:38
انشالله عزیزم همیشه بتونی وقت کنی بچه هارو بیرون ببرید اینطور هم اونو حسابی بازی میکنند وهم خودت روحیه ات عوض میشه از طرف من ببوسشون
بابای دوقلوها
20 فروردین 91 11:20
همیشه به گردش. بچه و عشق خاک بازی، حتما بهشون خوش گذشته. جعبه دستامل کاغذی مشکلی که ما هم همیشه داشتیم. یه دفعه میدیدیم دهن خانوما پر از دستماله و میجون
مامان خورشيد
20 فروردین 91 12:11
خدا قوت. انشاله هرچه سريعتر فرصتي پيش بياد و حسابي بخوابيد. مباركه دندوناي گل ها. هميشه به گشت و شادي باشيد
مامان آرشیدا قند عسل
20 فروردین 91 12:12
همیشه خوش باشید، دندونها مبارکشون باشه.
مامان باران و بارین
20 فروردین 91 13:39
همیشه به گردش...ماشالا به این وروجکا....
مادر کوثر
20 فروردین 91 15:26
سلام مامانیه پر تلاش و مهربون ماشالله به گل های ناز شما دندوناشون مبارک بوس بوس
مامان رهام
21 فروردین 91 7:48
عجب روزاي پر مشغله اي داري ماماني خدا هر دوتاشونو واست نگه داره
مامان سونیا
21 فروردین 91 18:33
دندونهاتون مبارک جیگرای خاله انشاالله همیشه ددرو خوشگذرونی
نایسل
22 فروردین 91 14:26
شلام شلامممم سال نوتون مبارککک با یه عامله بوسسس
نایسل
22 فروردین 91 18:45
قربونت برم عزیززز دلم دندوناشونم مبارکک