تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

لحظه های ما و وروجکا

1391/1/9 11:52
نویسنده : مامان انیس
877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونکا حالتون خوبه اینروزا حسابی بازیگوش شدین

تو خونه که اونقد ریخت و پاش می کنید که دیگه حال مرتب کردن ندارم آخه چه فایده داره  فقط 5 دقیقه زمان می خواین تا برگردونیدش به وضع سابق

صبح تا حدود 11 می خوابین دیگه از خواب خبری نیست تاااااااااااااااااااااا آخر شب بعد از کلی شیطنت و فضولی و نهایتا خاموشی تن به خواب می سپرین

تو این هفته دو تائیتون رو با هم تنهایی بردم حمام تجربه بدی نبود بزرگتر شدین و هیییییییییییی می تونم رو خودم حساب کنم قبلترا یکی یکی می بردمتون اونم با حضور یه شخص دیگه که از در حمام تحویلتون بگیره ولی تو سال جدید شجاعت و جسارت به خرج دادیم و خدا رو شکر روسفید اومدیم بیرون

وقتی میریم بیرون اگه ماشین در حال حرکت باشه که هیچ ولی اگه توقف کنه به زور خودتون رو از صندلی سر میدین پایین قلابهاشم باز می کنین و تشریف میارین جلو روی صندلی راننده و انگار از روز اول با غربیلک بدنیا اومدین و ادای راننده های تمام عیارو در میارین و کلی ذوق می کنین

این موضوع تقصیر بابا ایمانه که شما ها رو به نشستن جلو عادت داده و خودش هم خیلی پشیمونه

دید و بازدیدا تموم شدن البته هنوز به جز مامان جون کسی بازدید مارو پس نداده و البته ما وظیفه خودمون رو انجام دادیم باقیش لطف فامیله....................

دیشب یه ساعتی رفتیم بیرون تو راه بارون و تگرگ شدیدی شروع به بارش کرد به بزرگی آلو .....................ترسیدیم شیشه ماشین خورد بشه حدود یه ربع طول کشید ولی امروز هوا عالیه و باب بیرون رفتن ما هم که خدا رو شکر تعطیل و غیر تعطیل ، بهار و تابستون برامون فرق نمی کنه و متأسفانه سری به طبیعت نزدیم هنوز

خاله نیکی رفته مسافرت و اداره کاملا ساکت و خلوت و آروم

فعلا به خدای مهربون می سپارمتون و بی نهایت دوستتون دارم اینم عکس وروجکای شیطون خودم ساعت 12 دیشب بالای یخچال


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان سونیا
9 فروردین 91 12:27
ای جونم با این جیگر طلاهای خاله والا سونیام مثل اینا خواب نداره من نمیدونم چرا این وروجکا نمیخوابند
مامان رهام
9 فروردین 91 13:06
سلا عيدتون مبارك...
نانازیا
9 فروردین 91 17:19
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامانی درسا
10 فروردین 91 2:02
مامانی سلام دوست خوبم . این شیطون بلاها فکر کنم حسابی وقتتون رو گرفتن . اما بازم فکر کنم یه لحظه هم طاقت دوریشونو نداری . قدای این شیطونی هاشون .


آره همینطوره که میگین ....فدای لطفتون
مامان آنیسا
10 فروردین 91 15:47
ای وروجکها چرا رفتین روی یخچال اخ چه کیفی داره وقتی بچه میخوابه و خونه کمی اروم میشه. من که یکیشو دارم خونم همش به هم ریختس چه برسه به شما که دو تا داری
سمیرا مامان آنیتا
12 فروردین 91 10:41
چقدر کار خوبی کردی عکس گذاشتی .. دلمون تنگ شده بود
نسترن
14 فروردین 91 20:34
سلام عزیزم سال نوت مبارک
جوجو ها همه جا رفته بودید فقط روی یخچال مونده بود که اونجا رو هم افتتاح کردید تابستون هم حتما میرید توی یخچال


مرسی به امید خدا حتما تابستون میریم داخل تا حالا مامانی نزاشته