تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

فندق کوچولوها

1390/3/9 14:12
نویسنده : مامان انیس
435 بازدید
اشتراک گذاری

گلای من سلام

تارا گلی و باربد خان دخمل و پسل گلم صبحا با مامان جون و بابا جون سرگرمند و با هم خوش می گذرونن، مامان جون همیشه ازتون راضیه و نمره انضباتتون بیست الهی فداتون بشم بهترین آرزوها رو براتون دارم امیدوارم من و بابایی بتونیم بهترین ها رو براتون  فراهم کنیم.

دخمل گلم دو روزیه که آرومه بی سرو صدا مشغول کارهای خودشه اما تفویض اختیار کرده به برادرش که به جای هر دوشون سرو صدا می کنه امروز من مأموریت بودم هنوز نرفتم خونه دلم برای فندقکای گلم حسابی تنگ شده بخصوص برای شیرینکاریها و خرابکاریهای بامزتون

 

 

                                             

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بهاره
9 خرداد 90 15:24
با سلام
مامان مهربون تارا و باربد دوقلوهاي خوشگل
ماشاءا.. خدا نگهداره
يك سوال فني داشتم
شما دوقولو زايي را ارث برده ايد؟
من دوقولو خيلي دوستدارم مخصوصا يك دختر و يك سر، مامان من دوقولو بوده، مادربزرگ مادرم هم دوقولو داشته ولي مادر خودم دوقولو نداره
احتمال داره من هم دوقولو بيارم
من بچه ندارم و از ارديبهشت تصميم گرفتيم
برام خيلي دعا كنيد
چون خدا شما را خيلي دوست داره كه دوتا فرشته خوشگل به شما عطا كرده
فرشته ها را ببوسيد
التماس دعا
با تشكر
خدا نگهدار


انیسه
11 خرداد 90 10:09
بهاره عزیز سلام از لطفتون ممنون و متشکرم امیدوارم که خداوند صدای قبل شما رو شنیده و بهترین ها رو بهتون عطا کنه تو خانواده دو قلویی داریم ولی نه خیلی نزدیک خواست خدا بود چون من هم خیلی دوقلو دوست داشتم باز هم از محبتتون تشکر می کنم
بهاره
11 خرداد 90 12:27
سلام انيسه مهربان
از اينكه من را لايق دانستيد و جواب داديد خيلي خوشحالم كرديد
هر زمان خدا عطا كرد به شما خبر مي دم
دوستتون دارم
با آرزوي موفقيت و خدانگهدار
التماس دعا


بهاره
23 خرداد 90 14:03
سلام مهربون خبر خبر آقام امام رضا (ع) شفاعت كرد حاجتم را گرفتم ، جواب آزمايش مثبت بود خيلي برام دعا كنيد فقط سالم هر چند قلويي باشند
انیسه
24 خرداد 90 13:42
بهاره عزیز سلام بسیاااااااااااااااااااااااااررررررر خوشحال شدم همیشه خوش خبر باشی از الان تا همیشه برای سلامتی شما و جوجه های مسافرت دعا می کنم خدای بزرگ و مهربون را شکر می کنم که نوای دلت را پاسخ داد. امیدوارم بچه ها هر چند تا و از هر نوعی که باشند سالم و صالح و زیبا باشند و زیر سایه پدر و مادر عزیزشون بسلامتی بزرگ بشن و بهترین ها رو بدست بیارند. من رو از اوضاع خودتون بی خبر نگذارید .حتما خاطره نویسی رو از امروز شروع کنین و اسم وبلاگتون رو بگید تا لینکتون کنم. استراحت فراوان و دوری از هر گونه استرس رو برای خودتون فراهم کنید. به امید روزهای خوش آینده