تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

غنچه ها

1390/3/11 10:38
نویسنده : مامان انیس
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به الماسهای زندگیم

                                             niniweblog.com

بچه های عزیزم ماشالا به جونتون روز به روز شیرین تر و با نمک تر و خواستنی تر میشید همه اطرافیان شیفته شما هستند و همه رو سرگرم خودتون کردین . همه از دور و نزدیک سراغ شما رو میگیرن

خداوندا به خاطر این فرشته های آسمونی هزاران بار شکرگزار تو هستم.

 

                                  niniweblog.com

دیروز همگی رفتیم خونه خاله ، من رفتم بازار کمی خرید کردم براتون لباس گرفتم ماشالا بهتون که انقد بهتون میان. وقتی برگشتم باربد طلا خوابیده بود اما تارا خانم مقادیری آتیش سوزونده بود. وقتی اومدیم خونه تارا زود خوابید ولی باربد بیدار بود و مشغول سرو صدا تا ساعت 12 شب من و خودشو بیدار نگه داشت تا اینکه شروع کرد به مکیدن شستش ( یعنی اینکه می خوام بخوابم)

امروز صبح وقتی اومدم اداره هنوز خواب بودن شیطونکای مامان الان دلم می خواست پیشتون باشم و محکم بغلتون کنم و لپاتون رو ببوسم ( طلبتون تا ظهری که بیام خونه)

 

                                       niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)