تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

باز هم گرد و غبار

1390/12/21 11:17
نویسنده : مامان انیس
901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای من حالتون خوبه

باز هم امروز اینجا گرد و غباره اهواز و چند تا شهر دیگه تعطیلن ما هم البته نیمه تعطیلیم به هر حال اومدیم اداره

این هفته هنوز خونه مامان جون هستیم  داریم مثلا کمکشون می کنیم برای خونه تکونی البته اگه گرد و غبار بزاره چیزی تمیز بمونه یه خورده از خریدای خونه هم مونده که تا اینجام باید انجامشون بدم ایشالا آخر هفته بر می گردیم خونه و اورژانسی به مبحث نظافت می پردازیم

شیطون کوچولوهای من اینروزا  اونقدر ورجه وروجه می کنین که وقتی خوابتون میباد تا بغلتون می کنم سریع خوابتون می بره دیروز باربد انگشت به دهن اومد تو بغلم داشتم براش قصه بزبزقندی رو می گفتم با دستش و موهاش هم بازی می کردم که مامانم گفت خوابش برده تعجب کردم آخه طولی نبرد منم بردم گذاشتم سرجاش تارا رو هم بغل کردم اونم به سرعت خوابش برد قربونتون برم وقتی خوابین باورم نمیشه اینا هموم شیطونایی هستن که تو بیداریشون آروم و قرار ندارن و همه چیز و به هم می ریزن

دیروز وقتی برگشتم خونه مامان جون گفت امروز دراز کشیده تارا اومده پیشش بهش گفته شب شده؟؟

باورم نشد خاله جون هم تأکید کرد که 2-3 بار تکرار کرده الهی من فدای اون حرف زدنت بشم جوجه عسلی من

تارا در طول روز چند بار ساک خرید مامانو بر می داره با هممون بای بای می کنه مثلا بره خرید تازه میره پشت در و اشاره میده درو براش باز کنیم کفشاشم بر میداره میده پاش کنیم

دیشب لباس باربد خیس شد از تنش در آوردم دیدم تارا هم بلوزشو درآورده هر دو لباسو برد انداخت تو لباسشویی کلیدشو زد وقتی اینکارارو می کنه دلم می خواد فشارش بدم

وقتی باربد گریه می کنه که البته تو 90درصد موارد مقصر خودشه میره یه اسباب بازی میده دستش تا مثلا آرومش کنه دختر بلای من

روزی شاید 1000 بار سبد اسباب بازیها را سرنگون می کنن تو تمام خونه پخش و پلاشون می کنن و هر وقت جمعشون می کنم به ربع ساعت نمی کشه آش همون آش و کاسه همون کاسه

میگم بزار پخش باشن ولی نمیشه پامون مدام میره روی اسباب بازیاتون چندتایی هم خسارت دادیم تا الان ................حالا سروصدایی که ازشون بلند میشه بخصوص  مواقعی که خوابن به کنار

نازنازیهای من فعلا به خدا می سپارمتون و هزاران بار می بوسمتون فرشته های خوشگلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مادر کوثر و علی
22 اسفند 90 11:08
سلام عزیزم

همیشه به مهمونی و شادی

انشالله خونه تکونی هم بسلامتی تموم بشه

و بزودی هم هوای اونجا عاری از گرد و غبار بشه

ممنون از حضور گرمتون


مرسی
مامان آنیسا
22 اسفند 90 12:06
سلام ما برگشتیم به ادرس قبلی
از امروز خواستین به ما سر بزنین بیاین اینجا
http://anisaeshghe.niniweblog.com/


به روی چشم
نسترن
22 اسفند 90 17:53
انیسه جونم ببخشید دیر بهت سرزدم الهی چقدر بده که بعد خونه تکونیت هوا اینطوری شده
الهی من قربون مهربونی دخترم برم خوب میخواد داداشی رو اروم کنه اسباب بازی تقدیمش میکنه تازه تصمیم حتما داره که زود توی خونه کمکت کنه

اینقده نرفتی خرید که طفلکی بچه ها باید ادای خرید رو در بیارن مامانی تنبلللللللللل


آره فداشون شم


لطف كردي عزيزم
سمیرا مامان آنیتا
22 اسفند 90 22:50
تارا جونم از الان نشون داده یه خانوم به تمام معناست ها
باربد شیطونم رو هم در کنار تارا خانومی ببوس


مرسی عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
23 اسفند 90 1:13
آفرین به تارا گلی پس در کنار شیطونیت مهربونم هستی


من به خیلی هنرها آراسته ام خاله جان
معجزه گر
23 اسفند 90 20:25
سلام.
منم برای برای همتون آرزوی خوشبختی میکنم هم شما و همسرتون هم بچه های نازتون.
امیدوارم بچه های گلت همیشه سلامت و در آرامش و پاک و معصوم باشن


فقط اگه تمایل به بازی دارین اطلاع بدید و پست بازی رو هم در وبتون قرار بدین تا دیگه رسما بازی رو شروع کرده باشید
تا من هم اسمتون رو در لیست ÷رواز قرار بدم


مرسي لطف دارين منم براي شما بهترين ها رو آرزو مي كنم