تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

عكس

1390/12/18 16:39
نویسنده : مامان انیس
951 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستاي گلم

عكسايي كه دارين مي بينين مربوط به تازه ترين شيرينكاري بچه هاست و تقديمشون مي كنم به خاله نسترن و نايسل عزيز به خاطر لطف و محبتشون.

انشالا عكساي جديدتري به زودي مي زارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

نسترن
18 اسفند 90 16:46
ای جونم چه اتیشی برات انیسه اینا دارن میسوزونن
دلم میخواد زود بزرگ بشن و ببینن چیکار میکردن


مرسي عزيزم
مامانی شیما وحدیث
18 اسفند 90 19:48
عجب خرابکارایی به به ...خسته نباشید
مامانی خدا کمکت کنه وصبر زیادی بهت بده .ما که ازپس یه وروجک بر نیومدیم چه برسه دوتا وروجک
عکس آخریشونم خیلی نازبود. خدا حفظشون کنه


لطف دارين ممنون
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 20:08
سلام مامانی
وای چه شیطونی هایی مامانی من که تموم وقتم با پارسا پره شما چطور به دو تا همزمان می رسید ؟ ؟ خدا صبر بده


قربون شما
بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:17
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
مامان آنیسا
19 اسفند 90 13:10
سلام خاله ی مهربون که به ما سر میزنی اییییییییی جون از این شیرینکاریها اولش ادم حرص میخوره ولی بعدش خدا نی نی ها روحفظشون کنه به ما مامانا هم صبر بده
نسترن
19 اسفند 90 15:52
انیسه جونم حتما اینجا یک سر بزن
http://arshidaarshida.niniweblog.com/


به روی چشم
مامان احسان
19 اسفند 90 18:48
الهی بگردم واسه انیسه جونم آخه فضول های کوچک مگه پودر برای بازیه آخه
مگر دستم بهتون نرسه یه گاز کوجولو مهمونتون می کنم ولی خودمونیما خیلی بامزه اند ببوووووووووووووسشون


خاله جون همه چی برای بازیه غیر اسباب بازی
مامان رهام
20 اسفند 90 11:27
قربونشون برم.........
مامان آرشیدا کوچولو
20 اسفند 90 15:54
دو تا بوس برا دوقلوها . مامانی اگه عکسی داری که دو تا شون دارند میخندند برام بفرست آدرس ایمیل همون پست الکترونیک روی وب
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 22:31
مامانی درسا
21 اسفند 90 2:22
ای وای چه خونه تکونی ای شما باید بکنی با این دو تا وروجک ناناز . قربونشون برم با این همه شیطنت .
مامان کاوه
21 اسفند 90 10:04
چه عسلای نازی...................
چه مامان صبوری.........
آفرین.....

از وبلاگ آرشیدا جون باز کردم وبلاگتونو......خوش باشید


مرسی لطف کردین
سپیده
21 اسفند 90 13:16
وای چه نی نی های نازی
خدا ببخشه واستون
کلی حظ کردم


ممنون از محبتتون
مادر کوثر و علی
22 اسفند 90 11:07
وای خدا چه خوشملای نازیییییییییی

خیلی وقت بود ازشون عکسی ندیده بودم

چه بزرگ شدن بزنم به تخته
خدا براتون نگهشون داره

از طرف من ببوسشووووووووون


خیلی لطف کردی