تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

یادش بخیر

1390/12/9 11:31
نویسنده : مامان انیس
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز پنجمین سالگرد فوت مادر بزرگمه خدا رحمتش کنه خیلی خیلی مهربون بود و بچه دوست

خیلی دلش می خواست نتیجه هاشو هم ببینه که متأسفانه قسمت نبود مطمئنم اگه الان زنده بود از دیدن شما دو تا فسقلی خیلی لذت می برد

دلم براش تنگ شده تا دنیا دنیاست به یادت هستم بی بی جون خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نایسل
9 اسفند 90 11:40
خدا رحمتش کنه عزیززز دلم غم آخرت باشه ایشالا غم نبینی راستی خیلی نی نی های نازی داری فداشون بشممم خیلی خوشگلنن
نسترن
9 اسفند 90 11:55
خدا رحمتش کنه مطمین باش دردونه هات هرهفته میاد میبینه
دو تا نفس من چطور هستند ازشون عکس بگدار باشه





ممنون عزیزم با هم مشغول سر و کله زدنیم برای عکس هم بروی چشم


sara
9 اسفند 90 18:38
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم


مرسی از لطفت عزیزم حتما
نایسل
10 اسفند 90 13:47
ایشاالا عزیز دلم مرسی بهم سر زدی منم با افتخار لینکت میکنم فرشته های نازتو از طرف من ببوس بازم ممنون
مامان باران و بارین
10 اسفند 90 15:17
آخییییییییییی...خدا رحمتشون کنه... ببوس دو تا وروجک خوشگلتو
بابای دوقلوها
11 اسفند 90 10:25
خدا رحمت کنه مادر بزگتون و جمیع رفتگان رو. انشالله تارا و باربد نوه و نتیجه و نبیره و ندیده و ...... همه رو میبینن.
مامان خورشيد
13 اسفند 90 7:56
خدا رحمتشون كنه. الهي سايه همه بزرگترها بالاي سرمون باشه.
مامان احسان
13 اسفند 90 12:18
روحشون شاد


لطف دارین