تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

گرد و غبار

1390/11/30 13:25
نویسنده : مامان انیس
826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلای ناز خودم حالتون خوبه شیطونای من

بازم دو سه روزه که براتون مطلب ننوشتم تو اداره فرصت نمیشه میگم برم خونه .... تو خونه هم که کلا اختیاری موجود نیست

دل و روده کامپیوترو ریختین بیرون دیروز تارا خانم کلا سیم مودمو درآورد هم از پریز هم از مودم و خیالش راحت شد که به این زودیا مامان و بابا نمیرن سراغ دنیای مجازی

جونم براتون بگه بالاخره روز جمعه غروب برکشتیم خونه خودمون اونقدر خرت و پرت با خودم آوردم ازون خونه که خدا میدونه چقدر طول کشیده تا مرتبشون کردم کارای خونه هم که الا ماشالا .....

خونه تکونی رو هم کم کمک باید شروع کنم و جالبه که نمی دونم از کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو دو روز گذشته صبحا نسبتا خوب خوابیدین ولی بعد از ظهرا نه

باربد هم مقادیر زیادی نق نق می کنه احتملا دندون داره و وقتی دندوناش دارن میان دندونای من رسما میریزه تو دهنم تا آقا از مود نق زدن بیاد بیرون شنیده بودم پسرا تو 3 سالگی مامانی میشن ولی باربد ما پیشرفت کرده و جرأت ندارم بدون ارائه توضیح  لازم و کافی به ایشون قدم از قدم برد ارم

ولی کلا خیلی مهربونین قربونتون برم اینروزا خیلی خوب غذا می خورین و عاشق آب پرتقال هستین البته اگه چشمتون نکنم ضمناً دیگه راحت تر شربتا و قطره هاتون رو می خورین البته اکثرشون طعم میوه دارن

 آروم آروم دارین یاد میگیرین چه جوری با وسایلتون بازی کنین

دیشب دیدم هر دوتون دارین با بلزتون بازی می کنین اول برعکس گرفته بودینش ولی بابایی یادتون داد و اولین نواهای موسیقیتون به منصه ظهور رسید

عروسک رو می دونید که باید لالا کنه یا وقتی میگیم نینی چی میگه پشتشو فشار میدین تا حرف بزنه

توپ برای شوت کردنه و لباس برای پوشیدن ووقتی بابا از بیرون میاد تارا گلم می دوه لباسای باباشو بر می داره میره پشت در تلاش می کنه تا آویزونشون کنه قربونش برم من که داره کمکم می کنه....

وقتی میگم بریم پوشکتون رو عوض کنم شلوارتون رو در میارین و موقع پوشک شدن هم پودر یا پمادو میگیرین به بدن خودتون می مالین

وقثتی دست وروتون رو می شورم شما در ادامه وضو می گیرین ( مسح دست و پا )

وقتی می خوام نماز بخونم رکوع وسجود میرین

سر وسایلی که یه دونس حتما دعواتون میشه و یه فصل گریه می کنین ومن می مونم که بدمش به کدومتون البته این وسایل لوازم خونس نه اسباب بازیهاتون چون همشون دوتایی هستن

عاشق پیام بازرگانی هستین بخصوص اونایی که آهنگینه باربد تبلیغ محصولات تکنو رو خیلی دوست داره و حتما باهاشون همراهی می کنه

امروز صبح رو با گرد و غبار شروع کردیم پدیده ای که سه چهار ساله گریبان مردم این دیار رو گرفته ول نمی کنه

از اول صبح داریم ساعت به ساعت دستگاه رو چک می کنیم مرتب داره غلظتش میره بالا  خدا به دادمون برسه............

زنگ زدن اداره میگن خانم مدارس شیفت ظهر تعطیله میگم من نمی دونم باید از فرمانداری ب÷رسین ما نمی تونیم مراکز آموزشسی رو تعطیل کگنیم

میگه چه مملکتیه اگه تهران بود باید بهمون شیر رایگان می داد و خدمات بهداشتی ارائه می کردین

من موندم چطوری براش توضیح بدم که متوجه بشه و.........

بهش گفتم بله اگه تهران بود ( که شک دارم !!!!!!!!!!!!) ولی باید سلسله مراتب اداری رو در نظر بگیرین میگه یعنی نمی تونید اینکه کاری نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خداحافظ و قطع کرد...

الهی به حق این روز و شبای خوب آرامش و آسایش رو به مردم این مرز و بوم برگردون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان احسان
30 بهمن 90 13:29
همه لحظاتت پر از احساس خوب زندگی باشه.. خداقوت دوست عزیزم من همچنان به پشتکارت افتخار می کنم
سمیرا مامان آنیتا
30 بهمن 90 13:57
دعای آخرت رو منم موافقم اگه تهران بود ... یه سری فحش و فضاحت میخورد والا بچه های گلت رو ببوس
مامان آنیسا
30 بهمن 90 16:32
ممنون که به ما سر میزنی خاله جون لپ نی نیارو ببوس
نسترن
30 بهمن 90 16:35
انسیه جون عکس جدید ازشون بگدار البته اگه زحمتی واست نداره مخصوصا ازوضوگرفتنشون واسمون عکس بگدار الهی من فدای وضو گرفتنشون بشم خسته هم نباشی از این همه فعالیت و زحمتی که میکشی
مامان لیلا
30 بهمن 90 19:01
سلام مراقب این دو تا گل ناز باشید انشاالله همیشه سالم و شاد باشندبرای تارا خانم وبرای باربد عزیز.
مامان باران و بارین
1 اسفند 90 8:53
ایشالا همیشه سلامت باشند و مشغول شیطونی...
مادر کوثر و علی
1 اسفند 90 9:39
سلام عزیزم ممنون از حضور زیبا و نظر خوشگل و دوست داشتنیت برات آرزوی بهترینها رو دارم بازم بیا پیشمون راستی دوباره آپیم