تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

نازدونه و دردونه

1390/3/7 10:35
نویسنده : مامان انیس
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون بلاها

                                               

niniweblog.com

دیروز جمعه بود شما دوتا و بابایی حسابی استراحت کردین اما من

مثل همیشه بیدار شدم تا به کارای عقب افتاده خونه برسم ماشالا به جونتون که این همه ریخت و پاش می کنید اسباب بازیهاتون همه جای خونه پخش و پلاست قربونتون برم که جای دستای کوچولوتون رو میز و صندلیهاست از شما چه پنهون دلم نیومد  پاکشون کنم. آخه مگه هنر دست شما دو تا بلا رو میشه پاک کرد زود به حالت قبل برش می گردونید.

 

                            niniweblog.com

یادم میاد روزهایی که هنوز نیومده بودید من و بابایی تمام این لحظات رو تو خیالمون مجسم می کردیم انگار به یه چشم بهم زدن گذشت  و الان شما دو تا ناقلا دارین تو واقعیت آتیش می سوزونید.

                                     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

راستی سه روز پیش دندون دوم تارا خانوم هم اومد الان دو تا نیش کوچولو تو لثه دخملیه خیلی بامزه شده قربونش برمممممممممممممم

باربد مامان هم فضول شده رانندگی می کنه با روروکش به همه جا سرک می کشه ذوق زده میشه ازین موضوع و دستش به هر چی برسه یا می کشدش یا هلش میده بعد از فتوحاتش هم سرو صدا می کنه مثل جنگاوران قدیمی فداش بشم الهییییییییییی

باربد بلا هنوز تو جنگ تن به تن از تارا عقب تره وقتی تارا می ره طرفش اول صبوری می کنه بعد که می بینه بی فایدس می زنه زیر گریه فدای اشکات بشم که مثل مرواریدن

رابطه دو تا فینگیلی من خوبه حسابی به هم می خندن البته تا وقتی که تارا هیجان زده نشه و موهای دادداششو نگیره

 

                             تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

امروز صبح  هر دوتون قبل از زنگ ساعت یعنی دقیقا ٥:٣٠ بیدار شدین بعد از تعویض لباس و .... رفتیم خونه مامان جون قربونتون برم که تا سوار ماشین میشید سریع خوابتون می گیره بعدش من اومدم اداره

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ايمان
8 خرداد 90 2:48
انيس جون و بچه هاي گلم از همتون ممنون هستم .





انیسه
11 خرداد 90 10:11
مرسی بابایی