تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

دخملی و پسملی کوشولو موشولو

1390/3/5 19:09
نویسنده : مامان انیس
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جیگرای مامان

 

                                         niniweblog.com

ماشالا به جونتونفرشته سرحال و شیطونید ها دیروز بابا بزرگ اومد بعد از دو سه روز دیدتون حسابی ازدست من و بابایی دلخور بود که شما دوتا رو چرا نبردیم خونشون اخه نازنازیهای من صبحا اداره هستم بعد از ظهرهم که ماشالا با انرژی اتمیتون وقتی برای بیرون رفتن نمی ذارید.

                                        niniweblog.com

گلبرگای من اگه بدونید چقد با اومدنتون آهنگ زندگیمون رو شادکردید.همیشه یادتون باشه که دوتاییتون نفس من و بابایی هستید و هر لحظه که نبینیمتون دلمون تنگ تنگ میشه

 

                                     niniweblog.com

اما از پیشرفتتون بگم که تارا خانم دیگه تقریبا می شینه و دستو میگیره به میز صندلی و .... و هر چی جلوش اومد که سرپا بایسته امروز دیگه رو دو تا زانواش ایستاده بود.

آقا باربد تقریبا خوب میشینه زانوهاشو جمع می کنه ولی سریع دوباره می خوابه رو زمین پسر خوشگلم همیشه در تلاشه.دیگه کاملا با روروکش به اینور و اونور خونه سرمیزنه

ماشالا به جونتون سرو صدا تون هم زیاده خیلی از حروفو بیان می کنید ماما    هه هه  نه نه  غغغغغغغغغ بببببببببب  ااااااااااااااااااا       رو همیشه تمرین می کنید.

وقتی از ته دل می خندید و ذوق می کنید. دلم می خواد محکم بغلتون کنم و فشارتون بدم

                                                                           niniweblog.com

الهی قربونتون برم

اینم دو تا عکس از گوگولی هامون بازم ببخشید که زیاد جدید نیستند فسقولکا

                                                          تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

 

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی شیما وحدیث
9 خرداد 90 14:50
سلام وااااااااااای خدای من چه گوگولی های هستین.معلومه که چقدرشیرینن .
خدا حفظشون کنه .
باید کم کم خیلی مراقبشون باشید .
به ماهم سربزنید


انيسه
11 خرداد 90 19:11
با سلام از لطفتون ممنونم اميدوارم فرزندان عزيزتون زير سايه شما وپدرشون سلامت و موفق باشند اسم وبلاگتون چيه عزيز؟