تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

اولین بوسه

1390/6/23 9:35
نویسنده : مامان انیس
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونکا

 


حالتون خوبه .مرسی گلای من که دیشب تا صبح راحت خوابیدین .الهی قربون اون شکل خوابیدنتون برم من


امروز صبح چشمامو که باز کردم باربد گلم نشسته بود بالای سرم.

قربون اون آرامشت برم. وقتی دید چشام بازه به روم خندید و اومد با اون لبای خیس خوشمزش صورتمو بوسید.وایییییییییییی خدای من اولین بار بود که باربد کسی رو می بوسید.


چه لذتی داره که بچه گلت ببوسدت الهی فداش بشم .محکم بغلش کردم و پیش خودم خوابوندمش و آروم آروم صورتشو نوازش کردم.نازنین پسر این کارو خیلی دوست داره

خلاصه اول صبح با  بوسه گل پسرم حسابی انرژی گرفتم


دخملی هنوز خواب بود که اومدم اداره

خدا رو شکر می کنم به خاطر فرشته های زندگیم و به خاطر تمام موهبت هایی که به من ارزانی شده

دیدی گفتم فردا روز دیگریست

امیدوارم همه آدما سهمشون از زندگی آرامش و سلامت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آدرین
24 شهریور 90 1:45
سلام انیسه جون منم با افتخار لینکتون میکنم تارا وباربد عزیز رو از طرف من وآدرین ببوسین