تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

پنجاه و پنج ماهگی

1394/3/17 12:49
نویسنده : مامان انیس
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به دردونه های من

امروز یه هفدهم خوب خداست اصلا هفده عدد منه که همیشه رویای سبز زندگی منو به خاطر میاره

با همه سخت و آسون ....ترش و شیرین و تلخ و تندش تا اینجا گذشته خدا رو شکر

این روز شیرین رو به خودم و شما تبریک میگم

خدای بزرگ من این روزها بیشتر از همیشه دست پر مهر و نوازش های مهربونتو می خوام ازمون دریغ نکن

من همیشه بنده مقصر تو بوده و هستم ولی تو همیشه خدای بزرگ و مهربون منی که همیشه دستت بالای همه دستاس و  حضورتو همیشه احساس می کنم .......به خاطر حضور تمام ادمهای مهربون قصه زندگی من که مدیون خواست توست شکرگزار تو هستم و سلامتی و شادی همیشگیشون رو ازت می خوام

تو گشاینده گره های محکم و رقم زننده زیباترین مصلحتی

خودم و عزیزانم رو به به دستان تو می سپرم و ایمان دارم که بهترین ها رو نقش خواهی زد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نوشین مامان آریا
26 خرداد 94 10:04
انیس جان امیدوارم در کنار همسر و تاراجان و باربد جان نازنین همیشه شاد و سلامت باشید و روزهایتان رنگی رنگی باشه
مامان انیس
پاسخ
مرسی نوشین جان خیلی خیلی لطف داری عزیزم براتون همیشه شادی و نشاط آرزو دارم
مامان آرزو
30 خرداد 94 10:39
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
بانو
9 تیر 94 13:47
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318