تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

پنجاه و شش ماهگی

1394/4/20 8:21
نویسنده : مامان انیس
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به دلبندان کوچک من

حالتون چطوره یک هفدهم دیگه اومد و نوید بخش یه ماهگرد شیرین تولد شما که تمام لحظه های بودن با شما رو برای من شیرین تر می کنه

بند بند وجودم به شما بنده.... شمایی که بزرگتر شیرین تر با نمک تر حاضر جواب تر و مستقل تر از قبل شدید

لحظه های بالیدن شما مثل برق و باد داره می گذره و خدا رو به خاطر همه چی شکر می کنم

خدا رو شکر می کنم به بودنتون که دنیا در برابرش بی ارزشه

تا ابد عاشقتونم دردونه های نازنینم

تأخیر در ارسال پست این ماهگرد  رو به بزرگی خودتون ببخشید

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

همراه رایانه
20 تیر 94 13:25
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه , اینترنت و موبایل ...... شبانه روزی شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامانی
21 تیر 94 14:17
سلام 56ماهگیشون مبارک اینجا جلوی پارک خانوادست ایا؟؟؟؟؟؟؟
مامان انیس
پاسخ
سلام مرسی از محبت و لطف شما اینجا پارک دولته روبروی پارک خانواده
مامان سونیا
21 تیر 94 16:49
56 ماهگیتون مبارک جوجه طلاییهای قشنگم هزار ماشالله حسابی بزرگ شدید انشالله که در پناه حق شاد و سلامت باشید
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیز دلم از لطف و محبتت زنده و پاینده باشی براتون بهترین ها رو آرزو دارم
مامانی
22 تیر 94 9:31
56 ماهگیتون مبارک خوشگلای من
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامانی
22 تیر 94 9:44
سلام عزیزم 56 ماهگی گلای نازم مبارک باشه خداحفظشون کنه
مامان انیس
پاسخ
سلام مرسی از لطف و محبت شما زنده و پایدار باشید
گل آرا مامان طاها&تارا
23 تیر 94 16:59
سلام انیس جون.خوبی؟ماهگرد فرشته هامون مبارک باشه. ایشالله همیشه در کنار هم روزهای پر از شادی رو بگزرونن.پیشاپیش عیدتونم مبارک
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم خوبی بچه های گلت چطورن مرسی خانوم لطف داری براتون بهترین ها رو آرزو دارم می بوسمتون
نایسل
24 تیر 94 0:59
بعد مدت هاااا سلام باورم نيمشه اين دوتا فسقلي همون كوچلو ها چقد بزرگ شدن خدا حفظشون كنه
مامان انیس
پاسخ
سلام الناز خانوم گل صفا آوردی عزیزم خوش اومدی کلی دلم برات تنگ شده عزیزم نظر لطف و محبتته زنده و پاینده و خوشبخت باشی الهی
نرگس مامان طاها و تارا
24 تیر 94 10:17
سلام سلام سلام عزيزم چقدر اينا بزرگ شدن ماشالا... من خيلي عقب بودم،تقريبا تو اين زمان كم همه رو خوندم ايشالا هميشه خندون باشيد
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماه خوشگلت عزیزم مرسی از محبتت فدای تو بشم من
مامان فتانه
26 تیر 94 4:55
سلام.دوستان ...دخترم توی مسابقه شرکت کرده .ممنون میشم برین و لایک کنین عکسشو.برای لایک اول باید عضو سایت alis.ir عضو بشین بعد لینک زیر.ممنوووونم .اگه امکانش هست تو گروهای دیگه share کنین http://alis.ir/portal/festivals/sender/fatan/ هر کی عضو شد و لایک کرد بگه لطفا...
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
31 تیر 94 8:21
هزار ماشااله چه بچه ها بزرگ شدن. البته ما هم بزرگ شدیم اما پیر نشدیم اگه اشتباه نکنم توی عکس اول پای راست تارا خانم زخم شده؟؟؟؟؟
مامان انیس
پاسخ
فدای تو عزیزم مرسی از محبتت الهام جان..ما همیشه جوونیم گلم اون جای سوختگی روی پاشه که هنوز کامل برطرف نشده و مشغول مداواست...
نوشین مامان آریا
3 مرداد 94 12:24
56 ماهگیتون مبارک باشه گل های نازنین رو ببوسین
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیز مهربونم لطف کردی
دوقلوها ارغوان و امیر عباس
2 شهریور 94 10:16
56 ماهگیتون مبارک باشه فرشته ها
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم