تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

تولد قمری

1393/7/4 20:16
نویسنده : مامان انیس
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به بچه های گل خودم

امروز مصادف هست با اول ماه ذی الحجه روز تولد قمری شما گلدونه های من

و روز ازدواج مبارک حضرت علی (ع ) و حضرت فاطمه (س )

4 سال گذشت انگار به اندازه یک چشم به هم زدن بوده برای ما

از خداوند مهربان سلامتی و عافبت بخبری شما رو می خوام که بهانه های زیبای زندگیمون هستید

دوستتون دارم تا ابد گلچه های خوش رنگ و بو

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان تارا
5 مهر 93 7:13
هوارتا بوووووووووووووووس برای این دوقل خوشگل و دوست داشتنی
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم عزیزم ماهم هوارتا بوسبرای مامانی و تارا خانم گل
مامانی
5 مهر 93 8:44
تولد قمریتون مبارک جوجه های دیروز خانم و آقای امروز
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامانی
5 مهر 93 8:45
قالب وبلاگ نو هم مبارک.
مامان انیس
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
نرگس مامان طاها و تارا
5 مهر 93 11:51
باوركن ديروز همش ياد شما ها بودم. تولدشون مبارك.
مامان انیس
پاسخ
مرسی نرگس عزیزم قربون محبت و مهربونیت
❤مامان سونیا❤
6 مهر 93 8:40
تولد قمریتون مبارک باشه گلای خوشگلم انشالله تولد 120 سالگیتون
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم محبت داری
سولماز
6 مهر 93 22:38
سلام تولدشون مبارک من عاشق نگاه مردونه باربدم وتیپ خانمی
مامان انیس
پاسخ
فدات شم دوست مهربونم
الهام مامان امير علي و امير حسين
7 مهر 93 9:43
عزيزم تولدشون مصادف شده با تولد هجري شمسي دو قلوهاي من. زنده و سربلند باشند.
مامان انیس
پاسخ
ممنونم عزیزم تولد گل پسرات مبارک باشه انشالا پاینده و شادکام باشید.
بانو
7 مهر 93 11:08
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مادر محمد
7 مهر 93 12:16
سلام مامانی مهربون تولد قمری دوقلوهای عزیزتون مبارک باشه خدا براتون حفظش کنه امیدوارم که 120 ساله بشن اگر مایل باشید لینک متقابل داشته باشیم منتظرتون هستم به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان انیس
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون از محبت و لطف شما امیدوارم شادکام و سلامت باشید به خونه ما خوش اومدید ...عزیزم آدرستون درست نیست لطف کنید آدرستون رو برام بزارید
پوپک مامان آنیل و آنیا
7 مهر 93 16:28
تولد قمری تون مبارک ماه های آسمونی. چقدر دلم مهد خواست. من هنوز دخترا رو مهد نذاشتم. میخام سال بعد بذارم یه سال دیگه اش هم برن پیش دبستانی به امید خدا.
مامان انیس
پاسخ
زنده باشی دوست عزیزم قربون لطفت ایشالا که به سلامتی .....پوپک جون بچه ها میرن مهد بعد میرن مدرسه و بعد.... هیییییی از این روزگاری که به این سرعت می گذره می بوسمتون مراقب خودتون باشید.
مامان تارا
8 مهر 93 9:32
آجی مهربـــــــــــان
8 مهر 93 10:42
سلام به سلامتی برین مهد ایشالا ماشالا بزرگ شدین خانوم شدین میبوسمتون
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت قربون لطفت عزیزم
مامان مهدیه
9 مهر 93 16:15
سلام مامانی مهربون تولد قمریتون مبارک دوقلوهای خوشمزه خدا حفظشون کنه راستی گلم خصوصی داری
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطف و محبتت ایشالا که زنده باشی به روی چشم میام خدمتت
مریم
9 مهر 93 19:42
عزیزم اگرم دوست داشتی نمونه کار براتون بفرستیم تو واتس و ...
مامان انیس
پاسخ
مرسی از محبتت
سمیرا مامان آنیتا
12 مهر 93 18:00
الــــــــــــــهی دلم یه ذره شده بود برای خوشگلکات این دختر ما که وقت و هوش و حواس نمیذاره برامون تا سر بزنیم به دوستای گلمون 4 سالگی خوشگلات مبارک ایشالا همیشه شادی و موفقیت هاشون رو ببینی
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم سمیراجون زنده باشی محبت داری دختر شیطون نازنیتو می بوسم امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید
دلداده
14 مهر 93 7:12
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع) با سلام و احترام وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع وصال بی قرار شان کرده لطفا ... فقط ...خاطره شعر حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش......
شایلین و مامانش
14 مهر 93 15:00
سلام به نوگلای قشنگ و ملوس. تولد قمریتون مبارک عزیزمایشالا 120 ساله بشین
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطف و محبتت دوست مهربونم پرنسس خوشگلمونو ببوسش
بانو
14 مهر 93 15:12
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
گل آرا مامان طاها و تارا
14 مهر 93 23:49
سلام عزیزم.مامانی ماشالاه به دختر و پسر جیگرمون که 4 سالشون شده.خداروشکر که تنشون سالمه و لبشون خندون.زندگیتون سرشار از خوشبختی باشه عزیزم.ماشالله عکساشونم نازه.
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم نظر لطف و محبتته ایشالا که شما و خانواده سبزت همیشه سلامت و شاد باشید و آسمون زندگیتون همیشه آبی باشه می بوسمتون
مامان سونیا
16 مهر 93 11:29
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم همه لحظه هاتون شیرین و به یاد موندنی
نازنين مامان اميرعلي و آدرين
16 مهر 93 12:36
وقتي مجرد بودم هميشه با ديدن دوتا دوقلو آرزو ميكردم خدا اين شادي قسمت منم بكنم هنوزم با ديدنشون قند توي دلم آب ميشه ... اميدوارم تنشون سالم و لباشون پيوسته خندون باشه روز كودك رو به دو تا عشقتون تبريك بگين از طرف ما و ببوسينشون
مامان انیس
پاسخ
ایشالا همیشه و در همه حال شادکام و سلامت باشی دوست خوبم ممنون از محبت و مهربونیت