تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

چهل و دو ماهگی

1393/2/17 10:55
نویسنده : مامان انیس
807 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به فرشته های زندگیم

حالتون خوبه

چهل و دو ماهگی مبارک باشه هم به شما هم به ما

چقدر به خودم می بالم که خدای مهربون با وجود شما بزرگترین لطف و عنایت رو در حق ما کرد و ما رو از بالاترین لذت هستی بی نصیب نگذاشت

تمام شیرینی های دنیا گوارای وجود نازنینتون که با حضور شما همه لحظه هامون سبزه و کاممون همیشه شیرین

خدایا به پاس این همه خوبی و لطف همیشه مدیون آستان قدسیت هستم

ما را به خود وامگذار

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

سولماز
17 اردیبهشت 93 23:09
عزیزم ماهگردشون مبارک با بهترین ارزوها
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری
مامانی گیلدا
21 اردیبهشت 93 8:44
42 ماهگی نازدونه هات مبارک باشه ان شالله .ان شالله 120 سالگی شون رو جشن بگیری
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری
نازنين مامان اميرعلي
22 اردیبهشت 93 8:49
سلام نميدونم داشتن دو تا فرشته اونم از نوع دوقلو چقدر سخته اما مطمينم شيرينيش 10 برابره براتون واقعا خسته نباشين و اميدوارم سالهاي سال سايتون بالاي سرشون باشه و شاهد رشد و باعث افتخارتون باشن
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهتون از محبتتون بسیار ممنونم
مامان بردیا
24 اردیبهشت 93 8:52
مبااااااااااااااااااااااااااارک.میبوسمتون
مامان انیس
پاسخ
مرررررررررررسییییییییییییییییییی
نرگس مامان طاها و تارا
24 اردیبهشت 93 11:43
مباركه هم به تو هم به جوجه هاي چهل و دو ماهه
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم من
محمد
24 اردیبهشت 93 13:19
شادباشیدوسلامت
مامان انیس
پاسخ
محبت کردید مرسی
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 23:01
42ماهگیتون مباررررررک
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم
نوشین مامان آریا
27 اردیبهشت 93 13:49
سلام چه پسر و دختر نازی دارید ایشااله همیشه شاد و سلامت باشند با اجازه لینکتون می کنم
مامان انیس
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون محبت کردید
مامان جوجه طلا
28 اردیبهشت 93 17:40
42 ماهگی پسر و دختر نازت مبارک تبریک میگم به خاطر داشتن دست گلهایی که خدای مهربون بهتون عطا کرده . براشون آرزوی سلامتی و تندرستی دارم . میبوسمشون
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم منم برای تو و خانواده عزیزت بهترین ها رو آرزو دارم جوجه طلائیمون رو ببوس
مامان پریسا
28 اردیبهشت 93 19:05
وای عزیزم. مبارک باشه گلم خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم. عاشق نی نی ها هستم مخصوصا از نوع همسنهای دخمل خودم.
مامان انیس
پاسخ
ممنون از محبتتون امیدوارم همیشه شاد و پاینده باشید
مامان پریسا
28 اردیبهشت 93 19:06
با اجازه لینکتون میکنم. ایشالله بتئنیم از تجربیات هم استفاده کنیم.
مامان انیس
پاسخ
لطف داری دوست عزیزم
نفس
28 اردیبهشت 93 20:06
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, سلام تولد عشقمه خوشحال میشم تو جشنمون حضور داشته باشین به تعداد کامنتهای تبریک نیاز دارم ممنون میشم بیاین
مامان انیس
پاسخ
مبارکه
مامان شینا
29 اردیبهشت 93 9:51
مبارکه همیشه شاد و سلامت باشید
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم
گل آرا مامان طاها & تارا
31 اردیبهشت 93 8:27
مامانی ایشالاه جلوی چشمات بزرگ و بزرگتر میشن و جواب همه خستگیهای کودکیشون رو با دنیای محبتشون بهت ابراز میکنن...42 ماهگیشونم با تاخییر تبریک میگم.شرمندم دیر اومدم...پس چیزی به 4 سالگیشون نمونده...چه عالی....از طرف من روی ماهشونو ببوس
مامان انیس
پاسخ
ممنونم ممامانی مهربون با این اسم زیبا و نازت که الحق بهت میاد قربونت برم برای تو و خانواده عزیزت بهترین ها رو آرزو می کنمفرشته های خوشگلتو ببوس به جای من
پوپک مامان آنیل و آنیا
31 اردیبهشت 93 14:38
چهل و دو ماهگی مبارک باشه. ایشاا... ئقتی چهل و دوساله شدن با نوه ها جشن بگیرین. چه جشنی میشه عزیزم ممنون بابت تبریکت برا تولدم. خیلی خوشحالم کردی.
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری منم برای تو و فرشته های خوشگلت بهترین آرزو ها رو دارم همیشه سبز و پاینده باشی
mahasa
14 تیر 93 9:52
سلام دوست خوبم دوست داری نی نی ت توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت کنه اگه دوست داری بیا و نظر بده بگو نی نی منم هستش