تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

چهل و یک ماهگی

1393/1/17 8:23
نویسنده : مامان انیس
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزها انگار سوار اسب باد شدن چقدر تند و تند می گذرند

امروز رسیدیم به یک هفدهم خوب دیگه چهل و یک ماه گذشت از روز تولد سبزتون

در برابر هر چه که به من می بخشید از مهر و عشق و محبت کاشکی دستانم خالی نباشد که شما مالک قلب و روح من هستید

می بوسمتون و همیشه همیشه همیشه عاشقتونم

توضیح نوشت : این عکسا هم شده حکایتی برای خودش پریشب کابل دوربینو پیدا نکردم دیشب خسته بودم الان هم اومدم اداره یادم رفته دوربینو بیارم در نتیجه عکسا در پست بعدی به امید خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان محیاآرام جانم
17 فروردین 93 14:04
خیلی خوش اومدین بعد مدتها
مامان انیس
پاسخ
قربون شما
محمد
17 فروردین 93 14:25
بهترینها را براتون تو سال نو آرزومندم .
مامان انیس
پاسخ
بسیار لطف کردید سال نو شما هم مبارک
maryam
17 فروردین 93 15:42
سلام. 25 اسفند تولد عزیزمه. برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم. تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم. لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی. اسمش سعید هست. خیلی خوشحالم میکنی. ممنون. دلمو نشکن و بیا لطفا www.tavalodesaeedeman.blogfa.com
مامان انیس
پاسخ
سلام تولدش مبارک
پوپک مامان آنیل و آنیا
18 فروردین 93 10:49
چهل و یک ماهگی رو تبریک میگم. کجاش رو دیدی چش رو هم بذاری برا جشن تولد چهل و یکسالگی باید تدارک ببینی که عروس و دوماد و نوه ها هم اضافه شدن و تو شدی یه مامان بزرگ مهربون با گیس سفید
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم عزیزم ایشالا که خودت و خانواده عزیزت همیشه شاد و سلامت باشید و به بارنشستن همه آرزوهای قشنگت رو برای هدیه های آسمونیتون ببینیم
مامان سونیا
20 فروردین 93 12:21
41 ماهگیتون مبارک گلای خوشگلم انشالله 41 سالگیتون رو ببینیم
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزمایشالا پاینده باشی
آرشیدا قند عسل مامان
22 فروردین 93 20:53
خوشگلای من چهل و یک ماهگیتون مبارکککککککک و ببخشید که درگیریهای ذهنی باعث اینهمه تاخیر شد
مامان انیس
پاسخ
مرسی خاله جونی گل می بوسیمت هوارتا