تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

چهل ماهگی

1392/12/17 13:39
نویسنده : مامان انیس
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز چهل ماه گذشت از آغاز زمینی شدن شما

چهل ماه مادری و پدری و فرزندی

چهل ماه عشق و شور و زندگی

چهل ماه ترش و شیرین و گریه و خنده

چهل عدد مقدسی است به شکرانه حضور تان و لطف پروردگارم که ما را بدین جایگاه رسانده

از خداوند آسمانها و زمین هر چه خوبی و شادی است برایتان می خواهم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مامان آرشيدا قند عسل
18 اسفند 92 9:02
چهل ماهگيتون مبارك جوجه فينگيلهاي خودممممم ميشه بگين اينهمه عجله واسه بزرگ شدنتون واسه چيههههه؟؟؟؟؟؟!!!!
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم خاله جونی مهربونآخه ما سوار جتیم باید تند تند بریم جلو
مامان سونیا
18 اسفند 92 9:21
چهل ماهگیتون مبارک گلای خوشگلم انشالله چهل ساله بشید
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم لطف داری خانوم
مامان محیا(ارام جانم)
18 اسفند 92 11:03
من شمارو لینک میکنم واز شماخیلی خیلی ممنونم
خاله جوووووووووووووووووووووووون
18 اسفند 92 23:33
خو منو شطرنجی کردی یعنی خلاف کار بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان انیس
پاسخ
نه بابا خلاف کدوم بود مجوز نداشتم گفتم بعدا گیر ندی
مامان مونس
19 اسفند 92 2:46
میگن پنجره دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه...! از اون پنجره قشنگ مارو هم "دعا" کنید.....!
مامان انیس
پاسخ
خدای خوبی ها و پاکیها یار و یاور همه ما باد مراقب خودت باش مامانی گل
خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:03
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان انیس
پاسخ
لطف کردی عزیزم
مامان جوجه طلا
19 اسفند 92 15:26
40 ماهگی دوقلو های خوشگل مبارک . چقدر هزار مشالله بزرگ شدن. بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم لطف داری همه لحظه هاتون خوش وخرم
مامان آریام
21 اسفند 92 10:43
عزیزم چهل ماهگیتون مبارک باشه چقدر زود زود بزرگ میشین فسقلیها
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم لطف داری
ندا
22 اسفند 92 0:12
آدرس جدید وبلاگ کیان shahzadeye91.loxblog.com یا shahzadeye91.glxblog.com
پوپک مامان آنیل و آنیا
22 اسفند 92 19:09
چهل ماهگی مبارک قند عسلا. مامان و بابای عزیز چهل ماه تلاش پدرانه و مادرانه شما هم مبارک. ایشاا... به هر آنچه بهترین است برسید. ایام به کام. فعلا پیشاپیش عیدتون مبارک. اگه تا اون موقع فرصت نکردم بیام
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری پوپک جونم لحظه هاتون پر شادی و سلامتی فرشته های نازنینتو می بوسم
azar
24 اسفند 92 10:11
سلام دوست خوبم من مادر مهدی و محمد 9 ماهه از تهران هستم ماشالله دوقلوهای نازی دارید، خدا حفظشون کنه شنیدم شما شاغلید منم شاغلم ولی واقعا نمی دونم چیکار کنم شغلم شغل خوبیه، نمی خوام از دستش بدم دوست داشتم بدونم شما چیکار می کنید ممنون میشم راهنماییم کنی عزیزم
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطف و محبتت خدا حفظ کنه پسرای گلتو احتمالا تازه مرخصیتون تموم شده و نگران هستید که کاملا طبیعیه راحت بهتون بگم سخته و تا الان که اینجا می نویسم هنوز نمی تونم بگم سختیش تا کجاست من تو 6 ماهگی بچه ها برگشتم سرکار تا 2 سالگیشون روزی 2 ساعت مرخصی داشتم تموم این مدت اگه مامانم نبود واقعا نمی دونستم چکار کنم ولی من شاغل بودنو خیلی دو.ست دارم و خیلی به خودم فشار آوردم که بین همه چی توازن ایجاد کنم سخت بود و الان خیلی خستم ولی خب توی یک مسیر دیگه نمیشه به عقب برگشت از طرف دیگه من خودم کار کردنو دوست دارم و اینجا شما باید ببینید اولویتتون چی هست می تونید کار نکنید و صرفا توی خونه باشید که البته اونم مسائل خاص خودشو داره برای من صرفا توی خونه بودن خیلی سخت بود الانم خیلی سخته امسال که بچه ها رفتن مهد کمی از فشار روی مامانم کم شد ولی باز هم خودم یکسره هستم و خستگی رو با بند بند وجودم حس می کنم شما اگه می خوای کارتو داشته باشی در درجه اول به دنبال کسی باش که توی کارای خونه کمکت کنه نمی دونم برای بچه ها پرستار میگیری یا مهد میرن که به نظر من اگه بتونی با حضور یه فامیل درجه یک توی خونه خودت پرستار داشته باشن بهتره نمی دونم شرایطت چطوری هست ولی یواش یواش عادت می کنی تا ایشالا بچه ها از آب و گل در بیان ولی هیچ وقت اینو فراموش نکن که خودت و خواسته های مطلوبت در درجه اول اهمیت قرار داری و اونی که دوست داری و قلبا راضیت می کنه انتخاب کن اینجوری تحمل سختی های پیش رو ساده تر میشه برات بهترین روزها و لحظه هارو آرزو می کنم و بسیار ممنون که پیشمون اومدی
مامان نوژاجونی
25 اسفند 92 11:03
با پست جدید منتظر نگاه مهربونتون هستم هزارماشاله دلمون تنگیده بود 40ماهگیتون مبارک
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم مرسی به روی چشم
مامان مونس
26 اسفند 92 0:48
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری….
مامان انیس
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري
مامان سونیا
26 اسفند 92 19:19
خداوندا ، در این واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی است مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد . پیشاپیش سال نو مبارک ، سال خوبی داشته باشی .
مامان انیس
پاسخ
عزیزم سال نورو همراه بهترین آرزوها بهت تبریک میگم و از خدا می خوام که برکت مهمان همیشگی سفره خانه سبز شما باشد
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:28
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
مامان انیس
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزم
سمیرا مامان آنیتا
28 اسفند 92 11:15
عزیزم جیگرشون رو که اینقدر بزرگ شدن و ماه ببوس روی ماه خوشگلات رو که ما اینور از دیدنشون ذوق میکنیم و نمیتونیم بچلونیم پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم و سال سرشار از خوشی و سلامتی رو برای جمع چهارنفره قشنگتون آرزو میکنم
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم منون از لطف و محبتت منم سال خوبی براتون آرزو دارم آنیتا جونو ببوس
محیا کوچولو
28 اسفند 92 11:44
سلام خاله جونی خوبین؟ نی نی کوچولوهای فینگیلی خوبن؟ ایشالله همیشه سلامت و شاد شاد باشید سال نو مبارک
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت گلم می بوسمت سال نوتون مبارک
علامه کوچولو
29 اسفند 92 10:55
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
3 فروردین 93 17:06
خصوصی داری گلم
مامانی درسا
4 فروردین 93 3:10
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . دوست من سال نو مبارک و خوش انشاالله
مامان انیس
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزم بهترین ها رو براتون آرزو دارم
خواهر فرناز
5 فروردین 93 12:23
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم سال نو مبارک انیس جونم
مامان انیس
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزم
بهار
5 فروردین 93 18:52
دنیای کودکانه سنیــــــــــــــــــا.
مامان آرشيدا قند عسل
6 فروردین 93 10:00
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد بهار بر شما مبارک
مامان انیس
پاسخ
همه لحظه هاتون بهاری عزیزم
مامان فتانه
9 فروردین 93 22:03
40ماهگیتون مبارک عزیزان....سال نو هم مبارک سال خوبی داشته باشین
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک
خواهر فرناز
10 فروردین 93 19:22
ممنون اومدین پیشمون چرا پست جدید نمیذارین؟دلمون تنگیده
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم عزیزم بروی چشم