تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سی و هفت ماهگی

1392/9/17 18:39
نویسنده : مامان انیس
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهانه های زندگی

حال و احوالتون خوبه

امروز 37 ماهه شدید قند و عسل من همه آرزوی من خوشبختی سلامتی و عاقبت بخیری شماست که گرانبها ترین داشته های ما هستید که خدا  نمی دانم به پاس کدام نیکی درهای رحمتش را به روی ما گشود و ما را تا ابد رهین منت و بزرگیش نمود

خداوند خوبیها و شادیها همیشه سر تعظیم بر آستانت می نهم

امروز من هم 34 ساله شدم خداوندا با تکیه بر لطف و مرحمتت فردا پای به نیمه دوم زندگیم خواهم نهاد مانند همیشه مرا به خود وامگذار که تو مهربان ترین مهربانانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خواهر فرناز
19 آذر 92 12:23
تولدت مبارک عزیزم ایشالا هزار ساله بشی
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری
بی نام
19 آذر 92 14:00
تولدت مبارک باشه خانومی ...!
مامان انیس
پاسخ
ممنونم از لطفتون ولی چرا بی نام؟؟؟؟
پوپک
19 آذر 92 18:59
به به تولد مامان خانومی مبارک. انیسه جون الهی صد ساله بشی. یعنی چی به نیمه دوم زندگیم ریدم. عمر که دست خداست. اما ایشاا... در پناه حق کنار بچه هات صد سال به عزت و سلامتی زندگی کنی. من که فکرش می کنم می بینم بچه ها چقدر پایبندم کردن به این دنیا آرزوی دیدن نوه هام رو هم دارم و این که کمک کنم دخترا بچه هاشون رو از آب و گل در بیارن و بعد اون هم ببینیم چی میشه
مامان انیس
پاسخ
عزیزم مرسی لطف کردی کاملا درست میگی منم مثل شما با وجود این شیطونکا آرزوهای دور و درازی دارم برای خودم و برای اونا حالا من گفتم رسیدم به نیمه دوم اولاشو گفتم حداقل یکم برنامه ریزی کنم زمانم همش صرف روزمره ها نشه ازین بابت بود وگرنه خودت میدونی دلبستگی ها فراوانه می بوسمت برای خودت و عزیزانت آرزوی بهترین ها رو دارم
محيا كوچولو
19 آذر 92 21:46
سلام خاله جوني خوبين ايشالله؟ فينگيليها خوبن؟ ماشالله حالا حالا مونده تا نيمه دوم!!چقد عجله دارين شما؟ تولدتون مبارك
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم مرسی روی ماهتون رو می بوسیم براتون بهترین ها رو آرزو دارم
هنرسیتی
20 آذر 92 9:00
سلام دوست عزیز برای برگزاری تولدی به یادماندنی حتما سری به وبلاگ و سایت هنرسیتی بزنید و در صورت تمایل به ما لینک دهید.ممنون www.honarcity.ir honarcity.persianblog.ir
مامان انیس
پاسخ
ممنون از لطفتون حتما
نرگس مامان طاها و تارا
20 آذر 92 13:01
واااااااااااااي يعني تو قراره 68 سال عمر كني؟از كجا فهميدي رفتي به نيمه دوم زندگي؟ 37 ماهگي هم مبارك
مامان انیس
پاسخ
عزیزم مرسی از لطفت قربونت حالا که خط کش نگذاشتم حالا 68 یا 80 و.... منظورم این بود که سال پیش روم رو با یه برنامه ای با تأثیر کمتر روزمرگی ها شروع کرده باشم و تغییری توی این وضعیت ایجاد کنم و خواستم هشداری به خودم داده باشم....... فکر کنم خوب بیانش نکرده باشم بابا منم و هزاراننننننننننن آرزو قربونت فعلا فعلا با این دنیا کار داریم و امیدوارم به لطف بی پایان خداوندی
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
20 آذر 92 13:38
تولدت مبارک مامانی. انشااله 120 ساله باشی. دوقلوها هم همچنان شیطونی و اذیت بکنند.
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری
مامان آریام
20 آذر 92 21:58
37 ماهگی تارا و باربد عزیزم مبارک باشه تولد خودت هم مبارک باشه مامانی ایشاالله 120 سال کنار هم خوب و خوش و سلامت باشید خصوصی هم داری مامانی
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی ایشالا پاینده باشی یک دنیا ممنون از اعتمادت
نگار
22 آذر 92 19:43
سلام با تاخیر تولدتون مبارک ایشالا همیشه زنده باشی خدا حفظ کنه خوشگلاتو عزیزم خیلی نازن
مامان انیس
پاسخ
ممنون از لطف و محبتتون پاینده باشید
.
23 آذر 92 23:03
به نام خدا توی سایت رسمی عموپورنگ قسمت آیینه برای پدرمادر هاست!چون خودشون توصیه کردند که بگیم منم گفتم http://farziaee.ir/
مادر امیرین
24 آذر 92 9:03
انیس جون تولدت مبارک 37 ماهگی گلهتی قشنگت مبارک باشه.... و خدا رو شکر بابت همه نعمتهایی که دارید.
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری امیدوارم همیشه شاد و سر زنده باشی سمیرا جونم
مامان نوژاجونی
24 آذر 92 13:47
عزیزانم 37ماهگیتون با تاخیر زیاد مبارک
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان جوجه طلا
28 آذر 92 14:50
37 ماهگی عروسکای نازت و همچنین تولد خودت مبارک عزیزم.
مامان انیس
پاسخ
یک دنیا ممنون از این همه محبت و لطف