تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

تشکر ویژه 2

1392/9/9 11:50
نویسنده : مامان انیس
542 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

امروز دوست عزیزم فاطمه خانم خواهر فرناز جون ما رو مورد لطف و محبت قرار دادند و این عکسای زیبا رو برامون فرستادن دستت درد نکنه عزیزم ازت سپاسگزاریم و براتون بهترین ها رو آرزو می کنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان جوجه طلا
9 آذر 92 12:18
خودشون تکت عکساشونم تکه
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم
ریحانه ترجانی
9 آذر 92 12:25
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسلهای ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شن حتما از خوندن اینها لذت میبرن. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلکا برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوهاتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
مامان انیس
پاسخ
ممنون از لطف و محبتتون امیدوارم موفق باشید
خواهر فرناز
9 آذر 92 12:35
انیسه جون شرمنده مون کردین ممنون تو یه پست گذاشتینش وای خیلی خوشحال شدم خوشتون اومده ایشالا برای تولد 120 سالگیشون درست کنم
مامان انیس
پاسخ
عزیزم خواهش می کنم چه حرفیه کمترین کاری بود که برای این محبتت میشد انجام داد
مامان مونس
9 آذر 92 17:45
تولد فرشته ها مبارک ایشالا تولد 1000 سلگیشون
مامان انیس
پاسخ
ممنون از محبتت مامانی
مامان آریام
10 آذر 92 11:04
تولدتون مبارک عزیزهای خوشگل ببخشید من چند وقتی درگیر مریضی آریام بودم.....امیدوارم همیشه جمع صمیمیتون گرم و پایدار باشه
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری ایشالا که بلا دوره و همیشه سرحال و سلامت باشه قربون محبتت
محمد
10 آذر 92 12:23
تولدتون مبارک باد
مامان انیس
پاسخ
ممنون از لطفتون
پوپک
10 آذر 92 18:16
ما رو باش که با دست خالی گفتیم تولدتون مبارک. یه دنیا آرزوی خوب براتون داریم
مامان انیس
پاسخ
این حرفا چیه خانومی ایشالا همیشه سلامت باشی
مامان سونیا
11 آذر 92 10:33
دست خواهر فرنازخاتون درد نکنه که دل دقلوهایی خوشگل و مامان انیس مهربون رو شاد کردند ببخشید که ما فقط به یک تبریک خشک و خالی بسنده کردیم بازم تولدتون مبارک عزیزای خوشگلم
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم دست همه دوستای گلم درد نکنه که همیشه به یاد ما هستند این حرفا چیه دوست گلم برات بهترین ها رو آرزو دارم
مامان محمد معین
12 آذر 92 21:49
مبارک باشه تولدتون گلهای خوشگل انشالا 200 سال دیگه این روز رو باهم جشن بگیرین شرمنده که به موقع تبریک نگفتم راستش خیلی وقته که دیر به دیر میام نت
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم نظر لطف و محبته ایشالا که همیشه سلامت و شاد باشید
مامانی درسا
14 آذر 92 1:43
الهی دستشون درد نکنه خیلی عکسای خوشگلی هستن چون خوشگلای خاله توشون هستن
مامان انیس
پاسخ
دوست گلمه دیگه دست گلش درد نکنه واقعا لطف داری عزیزم
مامان بردیا
16 آذر 92 9:27
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان انیس
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان آرشيدا قند عسل
16 آذر 92 13:47
دست فاطمه خانوم درد نكنه.
مامان انیس
پاسخ
اره واقعا
مامان دوقلوها
24 دی 92 23:57
سلام عزیزم خدا حفظشون کنه خوشحال میشم از وبلگ منم دیدن کنیدwww.2s.blogsky.com شما به این دوتا گل شیر خشک میدادی
مامان انیس
پاسخ
سلام خانومی لطف دارید ممنون از محبتتون بله هم شیر خودم و هم شیر خشک