تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

روز جهانی کودک

1392/7/16 10:46
نویسنده : مامان انیس
346 بازدید
اشتراک گذاری

 

دلبندان من امروز روز شماست

اصلا هر روز و هر ثانیه روز شماست و متعلق به شماست

امروز بهانه است

بهانه ای شیرین برای بزرگتر های دنیا  که کودکان را ببینید و صفای درونشان که به زلالی آب روان است و به سبزی دشت خدا

چرا اینقدر از کودکی خود دورشدیم راستی از کی دور شدیم ؟؟؟؟؟

یادمان هست ؟؟؟؟؟

روز جهانی کودک بر کودکان امروز و دیروز مبارک باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نوژا جونی
16 مهر 92 13:02
روزتون مبارک نازنینای خودم


مرسی عزیزم
مامی امیرین
16 مهر 92 13:55
عزیزای دل روزتون مبارک.
امیدوارم تا ابد ÷اکی و سادگی کودکی همراهتون باشه.


مرسی گلم ممنون به خاطر آرزوی خوبت آمین
مامان جوجه طلا
16 مهر 92 16:04
روز دوقلوهای نازنین مبارک باشه


ممنون از لطفتون
مامان تارا
16 مهر 92 18:18
بچه ها زیباترین شعری که من

خوانده ام، لبخند زیبای شماست

روزتان مبارک عزیزانم


ممنون عزیزم لطف داری
خاله جووووووووووون
16 مهر 92 23:03
من از كدام طرف مي رسم به يك هدهد؟
و گوش كن ، كه همين حرف در تمام سفر
هميشه پنجره خواب را بهم ميزند.
چه چيز در همه راه زير گوش تو مي خواند؟
درست فكر كن
كجاست هسته پنهان اين ترنم مرموز ؟
چه چيز پلك ترا مي فشرد،
چه وزن گرم دل انگيزي ؟
( سهراب سپهری)

چه زیبا بود مرسی
مامان آرشيدا قند عسل
17 مهر 92 8:10
روزتون مبارك جوجه هاي خودم ، فسقلاي من
دلتنگتونم.


برای شماو آرشیدا جون هم مبارک خاله جون ما بیشتر
بهار
20 مهر 92 12:01
قالب وبلاگ سفارشـــــی برای دیدن نمونه کارا در صورت تمایل به آدرس زیر برین. http://ghalebe-weblog.blogfa.com