تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سی ماهگی

1392/2/17 10:09
نویسنده : مامان انیس
783 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به فرشته های زیبای خودم

حالتون خوبه امروز 30 ماهه شدید یعنی 30 ماهه که اهنگ زندگیمون عوض شده و همش به لطف حضور شما و میمنت قدوم شماست

ziba

امیدوارم که عاقبت بخیر بشین و عمر با عزت و سلامتی داشته باشین

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

عاشقونه دوستتون دارم فرشته های نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان آرشيدا قند عسل
17 اردیبهشت 92 11:41
سي ماهگيتون مباركككككككككككككك خوشگلاي من


مرسی خاله جوننننننننننننننن
خواهر فرناز
17 اردیبهشت 92 15:24
30 مـــــــــــــــــــــــــــــــــــاهگیتون مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک


مرسییییییییییییییی عزیزم
ندا مامان پارسا و آریسا
18 اردیبهشت 92 1:42
30 ماهگیتون مبارک عسلای خاله ، امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید


قربون خاله مهربون خودمون
خواهر فرناز
18 اردیبهشت 92 8:09
میبینم شما آنلاینی
برامون خاطراتشونا بذارین


برسم چشم عزیزم
مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 8:13
یس ماهگیتون مبارک قند عسلا ی خوشگل طلا


مرسی خاله جونی
مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 8:14
انیسه جان از شیرین کاریهاشون بنویس تا غرق لذت بشیم


چشم عزیزم
مامان بارین و باران
18 اردیبهشت 92 8:30
سی ماهگی فرشته های نازنینت مبارک امیدوارم که آهنگ زندگیتون همیشه شادی را براتون بهمراه داشته باشه


ممنون عزیز دلم فرشته هاتو ببوس گلم
خاله آذین
18 اردیبهشت 92 9:35
چقدر زود گذشت و بزرگ شدن



مهم اینه که چه جور گذشت خاله غرغروی مهربون
مولود مامان امیر حسین
18 اردیبهشت 92 23:08
سلام خوبین من اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم یعنی محشر دیشب تا ۴ صبح داشتم میخوندم همش رو خوندم یعنی مردم از خنده از یه طرف در حال انفجار از دست کارهای این دو تا وروجک بودم از طرفی به خاطر خودت گریه ام گرفته بود اخه تو چه قدر کار میکنی هلاکی که اخه ولی خدا رو شکرواقعا که گلهای سالم و سلامتی داری.اگه اجازه بدی دوست دارو وبلاگتو لینک کنم شما هم دوست داشتی به ما سر بزن.


قربونتون برم لطف کردید امیدوارم همیشه شاد و خندان باشید به خونه ما خوش آمدین
مامان نوژاجونی
19 اردیبهشت 92 1:22
مبارک مبارک 30 ماهگیون مبارک .ایشاله 300 ماهگیتون


قربونت عزیزم
مامان آرشیدا کوچولو
20 اردیبهشت 92 0:28



بوس برای شما
محمد
20 اردیبهشت 92 14:42
شادباشیدوسلامت
30 ماهگیت مبارک باد


ممنون از محبتتون
azin
21 اردیبهشت 92 13:23
اگر دو نفر لبه پرتگاهی باشند کدومشون رو نجات میدی !؟
اونی که خیلی دوستش داری ؟
یا اونی که خیلی دوست داره ؟



بابا ما رو تو این موقعیت قرار نده
نرگس مامان طاها و تارا
21 اردیبهشت 92 13:59
هورااااا هوراااا
مبارك كبارك.خدا قوت انيس جون


قربونت عزیزم
مامان گلی
21 اردیبهشت 92 16:38
30 ماهگی جیگرطلاها مبارککککککککککککک

ایشالاه 120 ساله شن


مرسی عزیزم
سمیرا مامان آنیتا
22 اردیبهشت 92 12:54
مبارکتون باشه خوشگلای من
چشم به هم بزنی تولد سی سالگی شون رو با همسرانشون میگیری
قد و وزن نگرفتی ازشون ؟


مرسی عزیزم نه فرصت نشده ببرمشون دکتر
پوپک
22 اردیبهشت 92 13:03
30 ماهگی تون مبارک. مامان و بابا دست تون برای 30 ماه تلاش عاشقانه درد نکنه. سی ماه عاشق بودن و خستگی ناپذیر تلاش کردن. الهی که خانه تان همیشه پرمهر باد.


زبانم قاصر است از پاسخ مرهون محبتت هستم همیشه
مادر(رادین و راستین)
22 اردیبهشت 92 13:17
تبریک
انشالله 30 سالگی بعدش هم به سلامتی 130 سالگی

دلخوش باشید


قربونت برم عزیزم لطف کردی