تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بیست و نه ماهگی

1392/1/17 9:12
نویسنده : مامان انیس
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه ها

 امروز بازهم یه هفدهم خوب دیگه است . این عدد برای من همیشه نماد تولد شماست امروز 29 مین ماه ورود شما به این دنیای خاکیه دنیایی که با اومدن شما یه رنگ تازه گرفت ، سبز سبز سبز شد ، بالید و بزرگ شد و خدای مهربون دو فرشته پاک و معصوم رو به ما عنایت کرد

هزار بار مبارک فرشته های من

خدای من هزار بار ممنون به خاطر تمام الطاف بیکرانی که هیچگاه از من و خانواده ام دریغ نکردی

تمام عزیزانم را نگهدار باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نوژاجوني
17 فروردین 92 9:43
29 ماهگيه دوتا گل ناز مبارك باشه


مرسی گلم لطف کردی
مامان سونیا
17 فروردین 92 9:57
17 ماهگیتون مباک کی میشه 17 ساله بشید عزیزای خوشگل خاله


عزیز جان 29 ماهه شدیم والا 12 ماه نبرمون عقب خیلی ممنون از لطفت
باباي مليسا
17 فروردین 92 10:02
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون و مراجعه به وبلاگ دخترم ، باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم


ممنون از محبتتون حتما
مامان سونیا
17 فروردین 92 11:07
وای وای وای چه شرمنده شدم من مامانی نوشته بود به روزهای 17 رو دوست داره هواسم به اون پرت شد ببخشید عزیزای دلم 29 ماهگیتون مبارک انیس جان خوب ضایع میکنی ادم رو


نه گلم دشمنت شرمنده این چه حرفیه منو ببخش شوخی کردم نازنین به خدا منظوری نداشتم
khahare farnaz
17 فروردین 92 12:10
salam 29 mahegitun mobarak


مرسی عزیزم
مامان آرشيدا قند عسل
17 فروردین 92 12:32
چه زود گذشت خدايا!!! 29 ماهگيتون مبارك فسقليهاي من دلم براتون تنگ شده فكر ميكردم تو عيد خيلي با هم بگرديم ولي انگار قسمت نبود و دقيق برعكس شد


مرسی گلم لطف داری واقعا همه چی خیلی سریع می گذره ایشالا فرصت هست برای عید هم اصلا نمی دونم چه جوری شد
شقایق مامی گلدونه ها
17 فروردین 92 23:25
تارا وباربد عزیز 29 ماهگیتون مبارککککککک


ممنون مامانی مهربون
ندا مامان پارسا و آریسا
21 فروردین 92 2:13
بیست و نه ماهگیتون مبارک عسلااااا


مرسی عزیزم
مامان رهام
21 فروردین 92 10:35
29 ماهگیتون مبارک 2 قلوهای ناز



لطف کردی مهربونم

محيا كوچولو
23 فروردین 92 2:20
سلام خاله جوني. خوبين؟
هم سال نو مبارك هم 29 ماهگي فينگليهاتون مبارك


قربون لطفت گلم می بوسمت
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
23 فروردین 92 20:18
سلام مامانی زودی بیا ادرس عکس اپلود شده نی نی ها رو تو وب دخترم بزار میخواد بزرگترین البوم نی نی هارو داشته باشه حیف نی نیای شما نباشن ممنون
www.mahsa80.niniweblog.com
عکس نی نی خودت رو پیدا کن


لطف کردین حتما میام