تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بهاریه

1391/12/28 10:18
نویسنده : مامان انیس
566 بازدید
اشتراک گذاری

در روزهای آخر اسفند
کوچ بنفشه‌های مهاجر
زیباست
در نیم روز روشن اسفند
وقتی بنفشه‌ها را از سایه‌های سرد
در اطلس شمیم بهاران
با خاک و ریشه
میهن سیارشان
در جعبه‌های کوچک چوبی
در گوشه‌ خیابان می‌آورند
جوی هزار زمزمه در من
می‌جوشد
ای‌کاش
ای‌کاش آدمی وطنش را
مثل بنفشه‌ها
در جعبه‌های خاک
یک روز می‌توانست
همراه خویش ببرد هر کجا که خواست
در روشنای باران
در آفتاب پاک

                                 « محمدرضا شفیعی کدکنی»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آرشيدا قند عسل
28 اسفند 91 12:03
عزيزم پيشاپيش سال نو مبارك اميدوارم در كنار همسري مهربان و عزيز دردانه هاي خودم سالي سرشار از خوشي و سعادت و كاميابي پيش رو داشته باشيد ، لحظه هايتان شاد شاد.


ممنون عزیز دلم براتون بهترین ها رو می خوام
مامان آرشيدا قند عسل
28 اسفند 91 12:04
قالب نو مبارك


مرسی گلم
مامان بیتا
28 اسفند 91 13:15
به نام خدای بهار آفرین
یا مقلب ، قلب من در دست توست یا محول، حال من سرمست توست
کن تو تدبیری که در لیل و نهار
حال قلب من شود همچون بهار

پیشاپیش عیدتون مبارک

Merci golam lotf kardi

مامان محمد معین
28 اسفند 91 16:56
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو
حتما قشنگ می شود امسال حال تو
با آن زبان فاخر و ایرانی و اصیل
فرخنده باد روز وشب و ماه و سال تو
امیدوارم تو سال جدید روزهای خوب و طلایی در پیش داشته باشین
عیدتون پیشاپیش مبارک


Merci azizam lotf kardi hame lahzehatoon bahari
ندا مامان پارسا و آریسا
29 اسفند 91 16:12
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید

جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد


برای تو دوست گلم و همه عزیزانت سالی سرشار از شادی و عافیت آرزو دارم


مامان دوقلوها
29 اسفند 91 16:33
عزیزای خاله سال خوبی را برایتان آرزومندم موفق باشید


خوب و خوش و خرم باشید
وانیا
29 اسفند 91 22:07
عید باستانی برشما دوست عزیز مبارک


سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک ممنون از لطف شما