تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بیست و هفت ماهگی

1391/11/17 10:56
نویسنده : مامان انیس
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه های ناز من

 

27 ماهگیتون بسیاااااااااااااااااااااار مبارکه عزیزای دلم براتون همیشه آرزوی سلامتی و شادکامی و موفقیت دارم

خدای بزرگ و مهربون ازت ممنونم به خاطر این لطف و مرحمتی که به ما داشتی و دو فرشته پاک و آسمونی رو به ما هدیه دادی که هر لحظه حضورشون برای ما یادآور معجزه و قدرت لایزال توست

هزاران بار تو را شاکرم به خاطر اینکه ما را لایق نام پدر  و مادر دانستی و ما از لذت و شرینی آن بی نصیب نگذاشتی

خدای بزرگ لحظه ای ما را در ادامه این راه طولانی و حرکت در بستر زندگی به خودمان وامگذار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آرشیدا کوچولو
17 بهمن 91 11:29
واقعا با این فرشته های پاک و معصومی که خدا به ما داده


خدا همه فرشته ها رو حفظ کنه
مامان نوژاجوني
17 بهمن 91 14:27
27ماهگيتون مبارك ايشاله هميشه شادو خندون ومثل هميشه پر انرژي باشيد


ممنون گلم لطف دارین
محيا كوچولو
18 بهمن 91 11:00
27 ماهگيتون مبارك فينگيلي ها! ايشالله 270 سالگي! ايشالله شاد و سلامت باشيد


مرسی عزیزم بوسسسس برای محیا خوشمله
مادر کوثر
19 بهمن 91 17:35
مبارکههههههههههه




ممنون از محبتت خانوم