تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سرما خوردیم!!!!!!

1391/10/6 13:26
نویسنده : مامان انیس
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه های نازم حالتون خوبه

عرض خدمتتون که از هفته پیش تا الان هنوز خوب نشدم شنبه نرفتم اداره روز یکشنبه تو اداره حالم بد شد و دوباره رفتم دکتر و این بار سرم و چند تا آمپول خفن با داروهای قوی تر و فعلا تو خونه ام در حال استراحت

شما هم مشغول هستین عملیات پوشک گیرون ادامه داره و از بس رفتین تو حمام و آب بازی کردین و لباساتون خیس شده از دیروز متأسفانه باربد هم سرما خورده و سینه اش درد می کنه ترسم از اینه که همون ویروس قبلی باشه که الان بنده دچارشم و پسرک نازم از دیروز حال نداره

دارو می خورن و الان هر دوشون خوابیدن منم که معلوم نیست چمه یا گرممه یا سردمه سرفه هام خوب نشده

خدایا به همه بندگانت سلامتی و عافیت عنایت کن و این نعمت بزرگ را از هیچ بنده ای دریغش مدار

از دیروز اینجا هوا بارونیه سرد هم شده حیف که نمی تونیم بریم بیرون

خدایا شکرت به خاطر تمام موهبتهایی که به ما عنایت کردی

گلهای نازم امیدوارم که درد و بیحالی شما هر چه زودتر پایان پذیرد خدایا درد دردانه هایم را به من بده تا مبادا وجود نازنینشان گزندی یابد

تا بی نهایت دوستتون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ساجده
6 دی 91 13:43
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 15:57
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نرگس مامان طاها-تارا
6 دی 91 18:02
الهي بميرم انيس جونم.اميدوارم زود خوب بشيد


خدا نکنه عزیزم لطف داری
خواهر فرناز
8 دی 91 23:13
سلام
انشاله زود خوب بشین

مواظب خودتون باشید


مرسی گلم شما هم همینطور
مامانی درسا
9 دی 91 3:34
سلام مامانی انشاالله که بزودی حال سه تاتون خوب خوب بشه ......... خیلی خیلی مریضی بدیه ما هم یه بار تجربه ش کردیم ......


مرسی گلم لطف داری ایشالا بلا همیشه ازتون دور باشه
مامان خورشيد
9 دی 91 10:06
واي ناراحت شدم. الهي زودتر خوب بشين.


قربونت برم گلم
مامان محمد معین
9 دی 91 12:11
عزیزم انشالا بیماری ازتون دور باشه و زود زود سرحال بشین انشالا که تارا و باربد نمیگیرن خیلی مواظب باش


ممنونم از محبتت
سمیرا مامان آنیتا
9 دی 91 22:00
الهی ..
خدائیش اینجا که هوا فوق العاده سرده .. اصلا میری بیرون استخوان ادم میخواد بترکه
ایشالا هر چه زودتر خوب شین همگی


نظر لطفته عزیزم
خواهر فرناز
10 دی 91 10:28
مامانی سلام بهترین انشاله؟
مراسم پوشک گیرون را ول لش
چون زمستان شده وسرده بچه ها به قول قدیمیا یا سینه پهلو میکنند یا کمرشون میچاد تا حالا شنیده بودی؟میچاد همون سرماخوردن وکمر درد
تابستان یا اردیبهشت به بعد این زار رابکن چون این ناز گلا جون ندارند با یه باد سرما میخورند یه ذره گوشتشونم آب میشه


قربونت گلم مرسی بهتریم حقیقتش من ولش کردم بچه ها ولش نمی کنن به هر حال ممنونم از محبتت عزیزم
مامان تارا
12 دی 91 22:41
بلا به دور ایشالا زودی سرحال بشین/
ماهم همینطوریم سرما خوردیم والله هرکی رو گرفتار کرد دیگه ول کنش نیست تارا الان سه بار رفته دکتر ولی هنوز درگیرشیم


ممنون عزیزم ایشالا خدا به همه سلامتی بده بخصوص به بچه های ناز و خوشگل