تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

25 ماهگی

1391/9/17 23:08
نویسنده : مامان انیس
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم به قند عسل و دخمر طلای خودم  حال و احوال چطوره

الان یواشکی اومدم تو اتاق تاریک نشستم که پست 25 ماهگیتون رو بنویسم سرو صدای سه تاتون میاد و ......اینجور که معلومه زیاد وقت ندارم

25 ماهگیتون هزاران بار مبارک باشه امروز با روز تولد من هم همزمان شده و من بار دیگر بر خود می بالم به خاطر حضور سبز شما در زندگی

 

می بوسمتون هزززززززززززززززززززززااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررربار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان تارا
17 آذر 91 23:39
انیسه جان تولدت مبارک
25 ماهگی جیگرای خاله هم مبارک باشه ایشالا همیشه شاد باشین


مرسی گلم بابت محبتت بسیار ممنونم
نرگس مامان طاها و تارا
18 آذر 91 11:19
واي انيس جان عزيزم تولدت مبارك قربونت برم.چقدر تولد داريد شما تو اين دو ماه...!!!!


مرسی گلم لطف داری
خواهر فرنازجان
18 آذر 91 12:26
سلام تولد خودتون و25 ماهگی دو قلوهاتون را تبریک میگم
راستی با اجازه شما را لینک کردم



مرسی عزیزم
شقایق مامان بنیتا و برسام
18 آذر 91 14:44
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=16794
خدا نگه داره برات گلهاتو یه بار پیغام گذاشتم برات انگار ارسال نشد
تونستی بیا این ادرس کلی سوال دارم ازت
کی کارهاشو راحت تر میشه؟
تا کی باهم حمام بردیشون؟
تا کی همدیگه رو میزنن من کم اوردم
خسته امممم


قربونت برم من دردسر بچه ها با خودشون بزرگتر میشه گلم
وقتی شرایط خیلی بحرانی میشه یا کسی خونه نیست یا یکیشون بیداره و حموم هم لازم باشه ناچار هر دوشون رو می برم ولی تا بیام بیرون گلوم پاره شده
کتک کاری و دعوا که فکر کنم الی الابد ادامه داشته باشه خودتو خسته نکن عزیزم مجبورن با هم کنار بیان فقط مواظب باید بود که بلای خطرناکی سر هم در نیارن من همش چهارچشمی باید باشم یه دفعه تارا باربدو هل نده آخه این عادت بدو داره



عزیزم چگونه میشه وارد شد نتونستم بیام تو
سمیرا مامان آنیتا
18 آذر 91 20:46
عزیزم تولد خودت و 25 ماهگی نی نی خوشگلات مبارک باشه
ما عکس میخوایم مامانی ها


مرسی دوست عزیزم چشم
مامان آرشیدا کوچولو
18 آذر 91 23:51
یه خسته نباشید داغ داغ از طرف من به مامان دوقلوها که خستگی اش بره تا بتونه بیشتر به دوقلوهای نازنینم برسه و 100000001 بوس برا وروجک های خوشگل ات
راستی تولد مامانی به همراه 25 ماهگی جیگمیلی ها مبارک

مرسییییییییییی مامانی گل
مامانی درسا
19 آذر 91 3:10
تارا و باربد ایندفعه اول مامان انیسه ...... انیسه گلم تولدت مبارک انشاالله در کنار خانواده سبرت سالیان سال با سلامتی و شادی زندگی کنی و بعد گل پسمل و گل دخملی 25 ماهگی شما هم مبارک انشاالله تنتون سالم ولبتون خندون باشه .....مامی خصوصی


قربون دوست گلم برم من
مامان سونیا
19 آذر 91 7:43
``````` * ` ` * ` ` *
'```````` 0 ` ` 0 ` ` 0
```````` ||___||___||
```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` *
```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0
'```_||_{_______”_____}_||_
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{_____________”________}


خیلیییییییییییییی مرسییییییییییییییییییییی
مامان سونیا
19 آذر 91 7:48
انیسه جون تولد خودتون 25 ماهگی دوقلوهای عزیز رو تبریک میگیم انشاالله همیشه شادو پایدار باشیدودر زیر سایه پرمهرمادر عزیزتون


قربونت برم دوست گلم
مامانی گیلدا
20 آذر 91 8:15
سلام عزیزم.ان شالله 25 ماهگی شون مبارک باشه.ان شالله همیشه سرحال و شاد باشن.تولد خودت هم مبارک باشه.ان شالله 120 سالگی رو در کنار فرشته هات جشن بگیری.گلم عکس بگذاررررررررر


مرسی گلم لطف داری حتما
فاطمه مامان امیرعلی
20 آذر 91 16:51
انیسه جون تولدت مبارک.
ان شاالله همیشه مامان پرانرزی و شادی باشی.
25 ماهگی دوقلوها هم مبارک باشه.


مرسی عزیزم لطف کردی
مامان آرشيدا قند عسل
21 آذر 91 8:30
25 ماهگيتون مبارك عشقهاي خالهههههههههههه ، ميبوسمتون يه عالمه دلم براتون تنگ شده ،بينم ( به قول آرشيدا ) كي بيايم با هم بدو بدو كنيم الاكلنگ ، هورا بكشيم واييييي خاله جونو بگيد حسابي بچلوندتون!!!


مرسی خاله جونی ما همدلمون یه ریزه شده والا
مامان گلی
23 آذر 91 9:55
ایشالاه بسلامتی مامانی.مطلب قبلیت درباره مادر خیلی خیلی قشنگ بود.تولدتونم مبارک


مرسی عزیزم لطف داری
محيا كوچولو
24 آذر 91 2:23
سلام خاله 25 ماهگرد دوقلوهاي نازنازي تون مبارك و همينطور تولد خودتون ايشالله هميشه براي همديگه سالم و پاينده باشيد


قربون دوست گلم برم من
nassim
25 آذر 91 23:23
slm.un bar porsidam tavalode shoma keye,nemidoonestam be in zoodiye!KHOB TAVALODE 4TAYITOONO BA HAM MIGEREFTIN,MA HAM 4TA KADOYE TOOP BARATOON MIYOVORDIM.TAVALODET MOOOOOOOOOOBAAAAAAAAAAAAAARAAAAAAAAAK


مرسی عزیزم لطف کردی امیدوارم بتونم این همه محبتت رو جبران کنم