تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

تولد بابا ایمان

1391/9/11 12:31
نویسنده : مامان انیس
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون بلاها حال و احوال چطوره خوش می گذرد آیاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

جونم براتون بگه تو هفته گذشته کل کل باهم زیاد داشتیم سر همه چی و خوشبختم از اینکه بچه های گلم همیشه پیروز میدانند و آرزو می کنم که همیشه بهترین و برترین باشید و یه عالمه چیزای خوب....

مطلب امروز یه پست ویژه است به خاطر اینکه امروز تولد بابا ایمان هست و من در همین مکان از طرف خودم و گلپونه ها تولد بابایی رو تبریک میگیم امیدواریم که همیشه سلامت و تندرست باشه و سایه اش بر سر خانه سبزمون پایدار

همسر عزیزم امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان خورشيد
11 آذر 91 13:31
منهم تبريك مي گم و الهي ساليان سال زير سايه پر مهرش روزگار بگذرانيد.


قربون لطف و محبت بی نهایتت
محيا كوچولو
12 آذر 91 1:04
ني ني هاي شيطون بلا تولد بابايي مبارك ايشالله هميشه سلامت و شاد شاد باشيد


قربونت برم من عزیز دلم
مامانی درسا
12 آذر 91 2:23
مبارکه انشاالله ..... همیشه خوش باشین انیسه جونم وووو خصوصی


ممنون گلم از لطف و محبت و اعتمادی که به من داری
مامان آرشیدا قند عسل
12 آذر 91 9:34
تولد بابا ایمان مبارککککککککککککک
اه اه اه پس شام چییییییی شددددد؟!!!!


مرسی خاله جونی در خدمتیم
نرگس مامان طاها و تارا
12 آذر 91 10:40
تولد تولد تولدش مبارك.هميشه جمع خونواده 4نفرتون گرم و پر از تولد باشه.


مرسی عزیزم
مامان تارا
12 آذر 91 19:25
تولد بابایی گرامی رو تبریک میگم

میشه خواهش کنم به این آدرس برین و به تارا رای بدین ؟ممنونم
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


ممنون از لطفت چشم عزیزم رای دادیم


مامانی گیلدا
13 آذر 91 15:40
سلام عزیزم.ان شالله تولد همسر گلت رو تبریک می گم. ان شالله همیشه در کنار هم خوش و خرم باشین.وای عکسهای گل دسته هات عالی بودن ماشالله به این بچه هات .مواظبشون باش


ممنونم گلم از لطف و محبتت
مامان سونیا
13 آذر 91 19:02
با تاخیر تولد بابایی مهربون رو تبریک میگم انشاالله که سالیان سال آشیانه پر مهرتون مستدام باشه انسیه عزیزم


مرسی عزیزم امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید
nassim
13 آذر 91 23:44
Hi.pas key tavalode shomast???az tarafe man be agha iman tabrik begid,age begid fek konam beshnase,chun azin k maghaze bood mozahemeshoon shodam.omidvaram hamishe eshgh sayeboone khoonatoon bashe.in gola ham hediye tavalodeshoon


ممنون گلم برات بهترین ها رو آرزو می کنم بابت قارچای خوشمزه هم دستتون درد نکنه