تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

جشن تولد دردونه ها

1391/8/21 9:13
نویسنده : مامان انیس
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ماه و ستاره زندگی ما حال و احوالتون چطوره خوش می گذره به ما که خیلی خیلی خوش می گذره بودن شما زندگی ما رو زیباتر و سبزترش کرده

روز چهارشنبه روز تولدتون برای پایش دو سالگی رفتیم مرکز بهداشت و باربد اونقدر شیطونی کرد که حد و حساب نداشت ولی تارا مثل یه خانوم تموم نشسته بود روی تخت مسئول اونجا پرسید دخترتون چقدر آرومه بهش گفتم وقتی میریم بیرون برعکس میشن

قد و وزنتون رو کنترل کرد و یکسری توصیه ها داد و مهمتر اینکه از شربت آن روزانه خلاص شدیم و دیگه باید بصورت پیشگیری بخورین یعنی سه ماه در سال ( هفته ای یکبار ...خدا رو شکر )

تارا خانم : وزن : 12850 قد : 91

باربد خان : وزن : 14450- قد: 92

بعدش هم بردیمتون خونه مامان جون و اونروز تا شب اونجا بودیم برای تهیه و تدارکات جشن تولد

خاله جون و مامان جون خیلی کمک کردن روز چهارشنبه بعد از ظهر خاله جون رفته خرید و چون تصمیم داشتیم برای شام سالاد اولویه درست کنیم مقداتش رو فراهم کردیم همه وسایلش رو آماده و خرد کردیم و منم پنجشنبه مرخصی گرفتم و خونه خودمون رو آماده کردم البته با وجود نازنینایی مثل شما که نظم و ترتیب معنا نداره هی من جمع کردم هی شما ریخت و پاش کردین تا بالاخره خسته شدم ولشون کردم به همون حالت تا بعد از ظهر که بابا ایمان اومد و جارو زدیم و چراغا رو عوض کردیم و غروب هم بردمتون حمام و بعدش میز و صندلی ها را  آوردن و اولین مهمونا ساعت 8 تشریف آوردن

عرض خدمت دردونه های خودم که پنج شنبه شب جشن تولد تو برگزار شد با وجود اینکه این روزها  حال و حوصله کافی نداریم نتونستیم اونطور که باید و شاید جشن دلخواه خودمون رو برپا کنیم یه سری کارها مون با عجله شد اون مدل کیک که خواستیم تهیه نشد و همچنین بدلیل اینکه تو خونه خودمون نیستیم و از ترس کنده کاری روی دیوار و ایرارات جناب صاحبخونه تزئیناتی انجام ندادیم خلاصه حسابی شرمندتون هستیم امیدوارم که بتونیم جبران کنیم براتون

این از ایرادت جشن حالا از خوبی هاش بگم که با اینکه مهمونا کم بودن و خیلی افرادی که پارسال بودن امسال اینجا نبودن که بتونن شرکت کنن حدود 20 نفر مهمون داشتیم که خیلی خیلی محبت کردن شما ها هم کلی شیطونی کردین و بپر بپر کردین مدام صندلی ها رو انداختین زمین موقع شام کلی ریخت و پاش و کثیف کاری کردین که اگه مهمون نداشتیم حتما کارم به داد و فریاد کشیده میشد خیلی خوشگل لیوان نوشابه و آب و میوه له شده بود که توسط شما ورورجک ها رو زمین ریخته میشد منم دیگه زدم به بیخیالی و حتی نگاه نمی کردم

 تو جشن تولد شما دو نی نی تازه وارد که یکیشون 5 ماهه و اون یکی 3 ماه بود شرکت داشتن خیلی بامزه بودن و دختره البته کمی مامانی و بد قلق که بغل هیچ کس نمی رفت 

خاله جون زحمت کشید و تارا خانم و آقا باربد رو خیلی خوشگل و ناز آماده کرد اما تارا فقط نیم ساعت گل سر و کیلیپس ها رو سرش نگه داشت و سریع درشون آورد دستبند و انگشتر کیتی کت هم همینطور زیاد دووم نیاوردن افسوس می خورم که چرا همون اول ازش عکس نگرفتم البته مشغول بدو بدو بودم و از اونجایی که تو دقیقه 90 یادمون اومد که نه دوربین عکاسی و نه فیلم برداری شارژندارن ( واقعا شرمنده ایم هاااااااااااااااااا) و خاله جون رفت خونه و دوربینش رو آورد دیگه عکس نگرفتم.....

شام سالاد اولویه بود ( دستپخت خاله جون با همکاری بنده ) ژله با 4 مزه که دو بدو قاطیشون کردیم سیب و لیمو بعلاوه هلو و انگور بد نشدن

کیک هم اولش خواستیم طرح باب اسفنجی باشه که طرح مورد نظرما رو نتونست قناد بگیره بقیه طرحاشون هم جالب نبود وقتی هم نداشتیم که بریم جای دیگه ( سفارش کیک چهارشنبه ساعت 10 شب) طرح توت فرنگی سفارش دادیم که البته وقتی آوردنش خونه بازهم اون چیزی نبود که دیده بودیم ولی مزه اش خوب بود بدون خامه و کم شیرین به قناد گفتم تولد بچه هاست ولی مهموناش همه بزرگن و بشدت مخالف خامه و داخلش به جای خامه موز و گردو گذاشته بود و مزه اش خدا رو شکر خوب بود

تا حدود 12 شب مهمونی طول کشید مهمونای عزیزمون لطف کردن و براتون کادو آوردن کلی لباس و اسباب بازی و پول گیرتون اومد مبارکتون باشه خوشگلای من

واما قسمت تصویری جشن تولد هنوز بدستم نرسیده و عکسا در دوربین خاله جان می باشد به زودی زود تقدیم حضور می کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان خورشيد
21 آبان 91 9:30
حتما همه چيز خيلي عالي بوده و مهم خوش گذشتنه كه گذشته.
بيصبرانه منتظر ديدن عكس هاي اين دوتا عروسك هستم.


قربون لطفت برم عزیزم حتما
مامی کیارش و کیانا
21 آبان 91 12:33
خوشگلای خاله تولدتون مبارک ایشاله همیشه به سلامتی و شادی
انیسه جون عکسای تولدشونو زودتر بذار
می بوسمتون


قربونت عزیزم لطف داری چشم حتما بزودی
مامان آرشیدا قند عسل
21 آبان 91 12:52
همه چی عالی بود و خیلی خوش گذشت منتظر عکسهاییم ، بوس واسه دوتاتون.


خاله جونیییییییییییییی عاشقتیم بوووووووووووس
نرگس مامان طاها و تارا
21 آبان 91 13:13
خسته نباشي مامان مهربون.همه صحنه ها كه نوشتي تصورم كردم و خودم يه طورايي اين پست تصويري كردم.راستي انيس يه سوال؟؟؟اينكه الان دو تا بچه داري كه رفتن تو سه سال(واي چه عدد رويايي!!!)چه حسي داري؟از اينكه دارن از آب و گل و وابستگي به تو در ميان چه حالي ميشي؟خيلي شيرين نه؟من بهش فكر مي كنم حال مي كنم چه برسه تو اون شرايط باشم


قربونت عزیزم راستش بچه ها رو که می بینم ذوق زده میشم که روز بروز دارن قد میکشن ولی بعضی وقتا بشدت برای نوزادیشون دلتنگ میشم الان بیشتر وقتا بچه ها دوست دارن خودشون کارشون رو انجام بدن و مرتب میگن من این روال چه بخوایم چه نخوایم جریان داره و بچه ها روزبروز مستقل تر میشن ولی همیشه به خاطر همه لحظه هام خدا رو شکر می کنم
چشم به هم بزنی جوجوهات بزرگ شدن تمام لحظاتی که باهاشون میگذرونی به قلبت بسپار
می بوسمتون
مامان دوقلوها
21 آبان 91 23:30
تولدتون مبارک ! خسته نباشی مامان مهربون, اتفاقامنم میخواستم حستو راجع به بزرک شدن بچه ها بپرسم ,که دیدم جواب دادی.... ادم هر وقت هر چی داره بدنبال اونیه که نداره!!! ما که نی نی هامون کوچیکن منتظر بزررگیشونیم تو به یاد نوزادیشون..... منتظر عکسها هستم


سلام ممنون عزیزم از لطفت بله واقعا همینطوره که میگی حتما به روی چشم
پوپک
22 آبان 91 18:04
تولد عسلی ها مبارک. اینکه اونجوری که دلتون میخواست نشده درکت تون می کنم. اما خب دست تون درد نکنه. راستی اسپند یادتون نره نره برا قد و وزنشون. نی نی های من که خیلی ریزند حتما بیا بهم بگو ارثیه یا خوب رسیدی یا تقویت کننده ای چیزی دادی بذار ما هم خیالمون راحت بشه


مرسی عزیزم لطف داری حتما ...منمم مثل بقیه مامان از همون مکملای رایجی که پزشک تجویز می کنن برا بچه ها استفاده می کنم الان زینکوویت بی ٰ سانستول ٰ ویتامین ای و شربت فروگلوبین می خورن ..تغذیه شون بد نیست خیلی هم میوه می خورن ....عزیزم به ریز و درشتی بچه ها فکر نکن باید سلامت باشن و نمودار های رشدشون نرمال اصلا ذهنت رو درگیر نکن که خودتو خسته نکنی امیدوارم همیشه پاینده باشید
مامان شینا
22 آبان 91 18:42
نازنازیای خاله تولدتون مبارک ایشالا زیر سایه پدر و مادر صد ساله شین


ممنون خاله عزیز
پوپک
23 آبان 91 8:54
عزیزم مرسی از راهنمایییت. منم زینک رو میدم. سانستول رو گاه گاهی میخورن به جای فروگلوبین هم اینا میم میخورن. اینا هم میوه و آجیل خیلی دوست دارن. حالا نمیدونم چرا قدشون یه ماه مونده به دوسالگی 85 و وزنشون هم یه کم بیشتر از دهه. اما شکر خدا سالمن. همین برام کافیه


قربونت گلم ایشالا همیشه سرحال باشین
سمی مامان امیرین
23 آبان 91 9:42
تولدتون مبارک گلهای ناز
الهی که عروس و داماد بشین و مامانی بیاد برامون از خاطرات اون روز بنویسه...
پس از دست قطره راحت شدید..امیرعلی که چند ماهی نخورده..هر کاری کردم تف میکرد منم بیخیال شدم..نمیدونم چه کارش کنم.؟


مرسی عزیزم لطف داری ایشالا دامادی گل پسرات چرا بهش شربت آهن نمیدی تحملش راحت تره فروگلوبین مزه اش بد نیست باربد با تمام سرتقی اش تو خوردن آهن این شربتو می خوره
سمی مامان امیرین
23 آبان 91 9:42
ما عکس میخوایم یالا...


عزیزم چشم عکسا پیش خواهرمه اونم بشدت درگیر دانشگاهه عجله خودم بیشتره
nassim
23 آبان 91 14:52
salam 2bare tavalodeshoon mobarak.azin k setare soheil shode,ama hr che zoodtar aksa ro azash begir,ma bara didaneshoon ajale darim.ye chizi sadeghane begam,albate age por rooyi nabashe,kheli delam mikhas too chashne bacheha basham


سلام عزیزم مرسیییییییییی از لطفت آذین خیلی درگیر دانشگاهه منم هفته ای یه بار می بینمش برای تولد هم خیلی شرمندم حقیقتش امسال همه چی عجله ای شد و واقعا نمی دونم چی بگم ایشالا جبران می کنم خیلی ممنونم ازت امیدوارم همیشه موفق و پاینده باشی
محيا كوچولو
26 آبان 91 20:30
سلام خاله تولد دوسالگي ني ني هاي خوشمزه و بامزه تون مبارك ايشالله هميشه سلامت و شاد و شاد باشيد ببخشيد دير اومدم


لطف کردی گلم می بوسمت مرسی
مامانی گیلدا
27 آبان 91 8:27
سلام عزیزم.ان شالله که تولدشون مبارک باشه و تولد 120 سالگی شون رو جشن بگیری و جشن فارغ التحصیلی واسشون بگیری.ببین مهم نیست که مهمونی اونطوری که می خوایم پیش نمی ره مهم اینه که دور هم باشیم و تولدشون رو جشن بگیریم.واسه تولد گیلدا هم من همیشه به این حال و روز دچار می شدم.


مرسی عزیزم حق با شماست لطف داری امیدوارم به همه آرزوهای قشنگتون برسید و همیشه سلامت و شادکام باشید