تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

عکس

1391/8/15 0:06
نویسنده : مامان انیس
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ببینم می شه عکسایی که قرار بود تو پست قبل بزارم آپلود کنم یا نه

 

خدا رو شکر که انجام شد اینم دومی

 

عکسا مربوط به شب حنابندون دائی آرشیداست و منو ببخشید که عکس بهتری نداشتم آخه یه جا نمی مونید تا عکس بگیریم

اینم یه عکس با حال داغ داغ داغ

 

بوووووووووووووووس برای گلای ناز خونه ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نرگس مامان طاها و تارا
15 آبان 91 10:44
واي خدا عشقاي خاله رو برم من.وروجكا شما چقدر شبيه هم شديد.تارا جونم قربون اون لباي خوشكلت بشم من


مرسی خاله جونم قربون شمابرم من که انقدر مهربونی
مامان آرشیدا قند عسل
15 آبان 91 13:17
آخیییییییییی حالا یه دل سشیر نگاهتون کنم ببینم چه شکلی بودین؟! به به وای وای اگه دیدمتون!!


خاللللللللللللللله دان عاشقتیم
مامان زهرا و بابا محمدرضای اینده
15 آبان 91 16:54
سلام خانمی تولدشون مبارک از طرف من ببوسشون خیلی عاشق جفتشون شدم
من لینکت میکنم تو هم منو اگر دوست داشتی با اسم
نی نی پس کی میایی تو دلم؟
لینک کن
بار هم پیشاپیش تولدشون مبارک


سلام گلم لطف کردی محبت داری با کمال افتخار خونه مجازی ما رو مزین کردین
مامان سونیا
16 آبان 91 11:44
ای جونم فداتون بشم آرزومه که یک روز از نزدیک ببینمتون فدای شما دوتا خوشگل بشم الهی خاله جونیابار خوشگلهای خاله


مرسییییییییییی خاله جونی ما هم خیلی دوست داریم شما و سونیا جون رو ببینیم بوووووووووووووس برای شما
سمی مامان امیرین
16 آبان 91 14:41
ماشالا چه بزرگ شدین...
لباس بن تنشو ببین.
چه جالب موهای باربد از تارا بلندتره


قربونت عزیزم مرسی آره موهای باربد پرپشت تره ولی تارا نه تازه داره کمی بهتر میشه اونم به خاطر اینکه مدام کوتاهشون می کنیم
مامان تارا
16 آبان 91 18:46
ای جانم چه جیگرایی شدین /منکه اونجا بودم درسته قورتتون میدادم / بوووووووووووس بووووووووووووووووس برای خوشگلای خودم

ماهم بروزیم


قربون شما برم من که اینقده لطف دارین ممنون از محبتتون
مامانی درسا
17 آبان 91 0:21
گلای عزیزم تولدتون مبارک انشاالله همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه ...... 120 ساله شین خوشگلای شیطون


خاله عزیز یه دنیا مرسیییییییییییییییییییییییی ببوسید درساخوشمله رو
مامان نوژاجوني
17 آبان 91 8:47
تولدگلهاي نازت مبارك باشه خانمي


مرسییییییییییی لطف کردین
نرگس مامان طاها و تارا
17 آبان 91 9:35
جيگراي خاله تولدتون مبارك.هميشه شاد باشيد عزيزاي دلم.الان تقريبا 1ساعت و 20 دقيقه است كه به دنيا اومديد.صد ساله بشيد جيگر طلا ها.
انيس از تولد چه خبر؟


قربونت عزیزم لطف داری پاینده باشی
مامان خورشيد
17 آبان 91 13:59
جانم . روز به روز خوشگلتر ميشن. بلا دور باشه ازشون.


بووووووووووووووووس برای خاله مهربون که با حوصله خاطرات ما رو می خونه