تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بیست و دو ماهگی

1391/6/18 13:23
نویسنده : مامان انیس
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم به دردونه های خوشملم خوبین ناقلا ها مبارکه 22 ماهگی امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید و بلا از وجود نازنینتون دور باشه

دو سه روزه می خوام بیام براتون بنویسم نمی زارین دیگه آخه این مامانی چقدر باید ریخت و پاش جمع کنه یه ذره به فکرش باشید

باورکنید الان انقدر تو مغزم مطلب هست که نمی دونم از کجا شروع کنم و ترتیبش چی بوده ولی خب یه تعدادیش رو می نویسم برای آتیشپاره های خودم

اولیش اینکه تو هفته گذشته دو روزی نی نی وبلاگ بدلیل ارتقاء سیستم غیر فعال بود و دل من کلی تنگیده بود برای دوستان خوبم

بعدش اینکه دختر خاله ا از تهران اومده بود وبدلیل همسایگی با خاله محترم و لزوم صله رحم یه روز عصر رفتیم خدومتشون که انقدر با بچه هاش شیطونی کردین اونم تو خونه خالم که شوهرش به پادگان داری معروفه البته جفتتون رو خیلی دوست داره و لی دلیل نمیشه سوء استفاده کنیم هاااااااا نیلو و یاسی خواستن بهتون اسکوتر یاد بدن که باربد عین سه چرخه می نشست روش تارا هم دو تا پاش رو باهم بالا می گذاشت خلاصه زیر بار آموزش نرفتین که نرفتین اونقدر هم از پله بالا پائین رفتین که تارا افتاد از دو سه پله و خدا رحم کرد

بعدش پیاده برگشتیم و البته پوستمو کندین با بغل بغل طوری که هر دو تون رو تو کوچه بغل کردم

روز چهار شنبه خاله جون خونمون بود و من عصری یه ساعت بیرون کار داتشتم وقتی برگشتم می بینم کشوی لباس کوچیکا پخش زمینه و تارا خانم لباس پارسالش رو پوشیده و خوابیده

این سرگرمی جدید خانم گل منه که هر چند دقیقه یکبار لباسشو عوض می کنه و دیگه داره متبحر میشه و تقریبا بدون کمک لباس می پوشه

غروب داشتم تو آشپزخونه کار می کردم که دیدم صداتون نمیاد اومدم دیدم در واحد باز مونده درو باز کردین و رفتین بیرون با عجله چادر پوشیدم پریدم تو حیاط بله داشتین تشریف می بردین بیرون و در حیاط هم باز بود البته خدا رحم کرد که زود متوجه شدم و برتون گردوندم حالا همش دارم فکرذ می کنم اگه خدا نکرده رفته بودین تو کوچه اگه افتاده بودین تو جوب اگه یکی دزدیده بودتون من چه خاکی به سر می کردم و باز هم خدا رو شکر می کنم که اتفاق بدی نیفتاد

روز پنجشنبه برا ناهار رفتیم خونه مامان جون  تا شب اونجا بودیم دختر خاله ام اومد باز هم کلی بازی کردین آخر شب که خواستیم بریم خونمون من در هال نشستم تا کفش باربدو پاش کنم بابا ایمان هم دئاشت می رفت وسایلو بزاره تو ماشین و تارا هم دنبالش که توجه تارا به نردبوم جلب شد و عادتا رفت ازش بالا که یه دفعه افتاد نردبوم هم افتاد من جیغ بلندی کشیدم ولی خدا شکر تارا از بین پله هاش بیرون اومد و در حالی که بشدت ترسیده بود اومد تو بغلم و مثلا برام تعریف می کرد چه اتفاقی افتاده و مدام می گفت من بالا بالا ....

بابا م اومده میگه اگه یه بار دیگه اینطور جیغ بزنی من سکته می کنم همسری هم میگه این چه طرز رفتاره خلاصه ما محکوم شدیم به جرم شکستن دیوار صوتی

روز جمعه تا حدود 10 خوابیدم شماهم تا 11 بعد صبحونه و حمام کمی بازی کردین و خوابیدین بعد بیدار شدن نمی دونم چرا جفتتون از پوشک بستن فراری شدین یعنی من می بستمتون خودتون باز می کردین دیدیم فایده نداره پوشک تحریم شد و شما تا خود شب تا تونستین آبپاشی کردین و من تا تونستم تمیز کردم دیگه ساعت 9 اونقدر کمردرد داشتم که به زور پوشکتون کردم

شب هم رفتیم بیرون که برای تارا لباس بگیریم چون آخر ماه عروسی داریم که لباسی که خوشمون اومد اندازه اش نداشت و خرید نفرمودیم

تا آخر شب هم مشغول نوک زدن بودم و البته مثل تمام شبهای گذشته ساعت 3 خوابیدم

دوستتون دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نایسل
18 شهریور 91 13:45
سلام گلم خوبییییییییییییییییی
وای چقدرررررر بالا صدقه براشون بده
فرشته ها مراقب بچه هان ولی خوب چون دوتان باید خیلی خیلی مراقب باششی مامان من همیشه در خونه رو قفل میکرد کیلیدشم قایم میکرد وقتی کار میکردددد
خدا خیلی واسه نردبوم هم رحم کرده عزیزززز دلممم


ممنون عزیزم از توصیه های خوبت ممنونم
Man & Ma
18 شهریور 91 13:51
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ زود بیا آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامان تارا
18 شهریور 91 16:30
سلام خسته نباشین ، مثل همیشه وبلاگتون جالبه شرمنده تارای من تو مسایقه نی نی باحجاب شرکت کرده / رای گیری شروع شده میاین بهش رای بدین؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنونم اینم آدرسشه: وبلاگ کودک من http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
سپیده
18 شهریور 91 21:05
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
سمی مامان امیرین
19 شهریور 91 11:37
سلام به شیطونا...
وای مامانی تو رو خدا در و قفل کن..یه موقع نرن بیرون!!!!چون 2 تا هم هستن به هم کمک میکنن.
خدا حفظشون کنه.


چشم عزیزم قربون محبتت
مامان محمد و طهورا
19 شهریور 91 14:47
منم دو قلو دارم.بیاین پیش ما.


حتما خانمی لطف کردی اومدی
بابای دوقلوها
22 شهریور 91 15:12
22 ماهگیتون مبارک وروجکاا
انشالله 220 سالگیتون




ممنون عمو جون
مدیریت پایگاه خبری تحلیلی روناش
22 شهریور 91 23:09
ماشالا خانم کاظمی خوب حوصله وبلاگ نویسی داری هان !


ممنون آقای .......... حالا چه جوری لو رفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامی کیارش و کیانا
23 شهریور 91 17:17
22 ماهگی خوشگلای خاله مبارک باشه


مرسی خاله جون
مامان سبحان جون
19 مهر 91 19:27
ماشالا به این نی نی های خوشمل و ناناس یه سری هم به ما بزنید سبحان جونی منتظرتون هست


چشم حتما لطف کردی اومدی