تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

بالاخره رفتیم دکتر

1390/6/22 8:04
نویسنده : مامان انیس
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلای من صبحتون بخیر

عرضم خدمت شما بالاخره طلسم شکسته شد و بعد 4 روز برنامه ریزی برا پایش 10 ماهگی رفتیم دکتر.خدا رو شکر این دفعه اوضاع و احوال رشدتون بهتر شده بود:

تارا خانم:  وزن: 8500  قد : 74

آقا باربد :   وزن : 9450 قد: 76

جونم براتون بگه آقای دکتر تو صیه هایی کرد از قبیل اینکه:

- روزی حدودا 6 دفعه باید غذای کمکی بخورید

- یواش یواش باید شیر خشک رو تو لیوان بهتون بدم تا عادت شیشه خوردن رو بتدریج بگذارید کنار

- روزی سه بار با خودمون غذا بخورید ( سر سفره در کنار بقیه ): صبحانه و ناهار و شام .ضمنا دیگه از غذای خانواده هم می تونید استفاده کنید.

- شیر پاستوریزه بمونه برا بعد یکسالگی

شیطونکای موش موشی مامان قربونتون برم الهی ماشالا دیگه برا خودتون بزرگ شدین

بعد دکتر رفتیم خونه خاله من و برا شام اونجا بودیم.شب تو ماشین شمادو تا گوگولی خوابتون برد البته بعد از انجام انواع و اقسام فضولی مثل روشن کردن برف پاک کن و چراغ نور بالا و نور پائین و بازی کردن با دنده و ترمز دستی و............. و دعوا سر نشستن و سرپا ایستادن کنار هم تو پنجره

وقتی اومدیم خونه شما سر حال و قبراق تا 12 شب مشغول فضولی بودین بعد فرمان خاموشی مطلق اومدین خوابیدین الهی فداتون بشم منننننننننننننننن

 

راستی همین الان با بابایی صحبت کردم و گفت که کندوی زنبورعسل دوباره رو رخت آویز شما تشکیل شده واییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدای من یه قصه دیگه شروع شددددددددددددددد

حالا چکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)