تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

چهل و هفت ماهگی

1393/7/16 12:47
نویسنده : مامان انیس
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به دردونه های خودم حال و احوالتون چطوره خوب و خوش هستید روز پائیزی قشنگتون بخیر باشه

عرض کنم به خدمت خوشگلای خودم که  بالاخره پس از گذشت یک ماه و دردسرهای فراوان و بدقولی های آقای نجار و تمیز کردن خونه دقیقا از روز عید قربان اومدیم خونه خودمون

با وجود اینکه خیلی کار کردیم ولی خب کارای دیگه ای هم مونده که گذاشتیم سر فرصت

شما وروجکا هم بعد یکماه و اندی مهمونی خونه مامان جون و خرابکاری های ریز و درشت حوزه جدید کاریتون مشخص شده و بعد از ظهرا پوست کله منو می کنید دیروز تا مرز جنون پیش رفتم پس که مدام تکرار کردم بسه دست نزن آویزون نشو ولش کن بیا کنار ...دهنم کف کرد والا

توی آشپزخونه مشغول کار بودم تارا اومده میگه باربد توی بالکنه رفتم سراغش می بینم هر دوشون از نرده های بالکن رفتن بالا دلم می خواست هم خودمو بزنم و هم اونا رو قلبم اومد توی دهنم

بعد که اومدن دو سه بار اتاقشون رو ریختن بیرون و به زور و تهدید و .... منتقل شدن توی اتاق شب خواستم زباله ار رو ببرم پایین بهشون میگم بیاین بریم یه قدمی بزنیم تارا میگه بزار لباس عروسیمو بپوشم ....

رفتیم برای قدم زدن اما انگار مسابقه دو بود انقدر پیچ خوردن که برشون گردوندم خونه رسیدیم بالا فرستادمشون توی اتاقشون و تهدید کردم وای به حالتون حرف بزنید یا بیایید بیرون

خلاصه به این ترفند قبل از ده خوابیدند ... این مدت کلا زود خوابیدند یعنی حدودای 8 دیگه خواب بودن و البته این باعث سحرخیزی بچه ها شده وو گاهی اوقات تارا قبل از من بیدار میشه یعنی 5/5 صبح دیگه دردسر بیدار کردن صبح و نق نق رو ندارم و صبحونه رو هم راحت می خورن  ولی خب بچه ها روزای پنجشنبه و جمعه همین داستانو سرمون در میارن و خواب شیرین صبحگاهان تعطیل پرررررررررررررررررر بعبارتی فرت

خونه جدید هنوز تلفن وصل نشده و در نتیجه اینترنت نداریم و شما نمی دانید محرومیت از نت یعنی چه

شیطون تر و حاضر جئاب تر از قبل شدید برای هر چیز جوابی دارید

دیروز تارا به باباش گفته برام لاک بگیر نیاز دارم بعد بهش گفته برای انیس هم بخر باباش گفته نه فقط برای تو می گیرم انیس استفاده نکنه برگشته بهش گفته پس منم نیاز ندارم

قربون دخترکم برم که عشق منه امروز صبح که بیدار شده اومده میگه مامان هنوز از دستم عصبانی هستی الهی فداش بشم من

از دست خودم خیلی دلگیر و عصبانی میشم وقتی سرشون داد می زنم یا دعواشون می کنم بس که ماشالا فضولند و یک جا بند نمیشن جرات ندارم جایی برم اگه کمی رودرواسی داشته باشم با میزبان سر یه ربع باید بلند شیم تنها جایی که میرم گاهی اوقات خونه خالمه جای دیگه واقعا نمیرم

تو این مدت خونهمامان اینا خیلی خیلی بهشون زحمت دادیم یعنی قابل گفتن نیست امیدوارم همیشه سلامت باشن و سایشون برسرمون باشه

خیلی خیلی بچه ها رو دوست دارن  و عاشقانه در برابر تمام شیطنتا و خرابکاریهاشون صبورند

گاهی اوقات گوشیم دست بچه هاست چند تا داستان صوتی دانلود کردم که مدام گوش میدن شبا وقت خواب بخصوص و قربونشون برم کاملا حفظ شدن داستانها رو باربد شبا که می خوابه شعر هایی رو هم که بلده با خودش تکرار می کنه

بعد از داستان ها میرن توی گوشیم گشت و گذار مثلا میرن توی گالری عکس و کلی عکس جدید می گیرن کلیک کلیک کلیک .... گاهی اوقات عکسای اضافه رو که دیلیت می کنم به حدود 100 تا می رسن

بعد می رن تو دفتر چه تلفن از روی عکسایی که می شناسن تماس می گیرن با طرف از جمله بارها و بارها به خاله نیکی زنگ زدن

تارا میاد میگه گوشیتو بده یه زنگ بزنم ببینم چرا ایمان نیومد چرا دیرکرده بعد که زنگ می زنده سفارش خرید میده از آدامس و شوکولات و ژله پمپی و.... تا دوغ و نوشابه

قربونتون برم الهی امیدوارم خدای بزرگ همیشه حامی و نگهدار شما باشه سلامتی و عاقبت بخیری شما دردونه ها آرزوی قلبی و همیشگی منه

فردا 17 مهرماه چهل و هفت ماهه میشید ...ممنونم به خاطر تمام شادی هایی که با اومدن شما به زندگیمون اومد ممنونم به خاطر اینکه افتخار مادری کردن برای شما رو دارم و ممنونم که وجود نازنین شما شده قلب و روح و زندگی من

خدایا شکرت به خاطر اینکه هوای ما رو داری و زبونم کوتاهه ولی همیشه نعمتت رو در حق من تمام کردی

ممنونم به خاطر همه چی و مطمئنم هیچ وقت هیچ وقت من و عزیزانم رو از نگاه پر مهر و عطوفتت محروم نمی کنی...

این کیک به اصرار فراوان بچه ها جهت فوت کردن صدباره شمع و کلاه بوقی خریداری شده است...

امروز روز جهانی کودک هست این روز رو به تمام کودکان معصوم دنیا تبریک میگم از خدای بزرگ می خوام که همیشه حامی بچه ها باشه و آرزو دارمک صفای دل و پاکی قلب میوه های بهشتی همیشه پایدار بمونه

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان تارا
16 مهر 93 13:00
47 ماهگیتون مبارک خوشگلای خاله روزتون هم مبارک باشه
مامان انیس
پاسخ
مرسی خاله جونی قربون محبتت عزیزم
مامانی
16 مهر 93 14:36
47 ماهگیتون مبارک خوشگلای من و روز کودک هم مبارک، همیشه بخندید و کودکی رو کودکی کنید
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیز دلم
الهام مامان امير علي و امير حسين
17 مهر 93 8:34
آي آي آي انيس جون دست به دلم نزار كه خونه. اين وروجكها انگار همه شون پيش يك نفر درس شيطنت رو ياد مي گيرند. دقيقا همه بچه ها اينقدر شيطون هستند. ولي انشااله هميشه سرحال و سرزنده باشند. انشااله هميشه سايه پدر و مادرت بالاي سرتون باشه. منم هميشه زحمتهام روي دوش مامانم هست.
مامان انیس
پاسخ
ای خدا همه مامانا درگیر شیطنت و شلوغکاری بچه هان انشالا که همشون سالم باشن حالا شیطونی می کنن خونه رو به هم می ریزن مهم نیست این اعتراضات زبونیه مهم دلای مادراست که عاشق وروجکای آتیشپارشون هستن ایشالا که خدا همه بزرگترا رو حفظ کنه می بوسمتون
مامانی شایلین
19 مهر 93 13:50
سلام انیس جون خسته نباشی خانمی. میدونم چقدر سخت ولی شیرینه بچه های شیطون این سن. من خودم از دست شایلین گاهی تا مرز جنون میرسم. ولی هیچ چی به اندازه بدغذایی این بچه منو رنج نمیدهگاهی واقعا گریه میکنم. هیچی نمیخوره ولی همش در حال آتیش سوزوندنه. خدا حفظشون کنه. هر چقدم اذیت کنن یه لحظه که بهت میکن مامان تمام خستگی از تن آدم میره بیرون. قربونشون برم این دوقلوهای تو هم خیلی نازن. وقتی تعریف میکنی کاملا مجسم میشه همه چی تو ذهنم. راستی انیس جون شما کدوم شهر زندگی میکنین؟
مامان انیس
پاسخ
سلام دوست گلم خوبی ممنون از محبت و مهربونیت پرنسس خوشگل ما چطوره بدغذایی بچه واقعا مادرو عذاب میده می فهمم چی میگی بعضی روزا که رو دنده بدغذایی می افتن اعصابم به هم می ریزه امیدوارم عروسک خوشگلت این عادتشو بزاره کنار می دونم همه روشهای ممکنه رو امتحان کردی ولی خودتو ناراحت نکن ایشالا بزرگتر بشه بهتر میشه شربت اشتها یا غذاهای ترش مزه نمی خوره که اشتهاشو تحریک کنه؟؟ ایشالا زنده باشی عزیزم نظر لطف و محبتته ما خوزستان هستیم و در شهر دزفول زندگی می کنیم
مریم
19 مهر 93 16:09
سلام انیس جااان... چهل و هفت ماهگی گل پسر و گل دختر مباااااارررک ایشالله خدا حفظشون کنه و شاهد موفقیتشون باشی... انیس جون لباس تارا (صورتیه)خییییییییییییلی خوشکله...چه با سلیقه ای ماشالله...
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم قربون محبتت لطف داری خانومو برات آرزوی بهترین ها رو دارم..چشمات قشنگه مریم جان نظر محبت و لطفته بابت خصوصی هم بسیار ممنون و سپاسگزارم
نوشین مامان آریا
20 مهر 93 12:40
47 ماهگیتون مبارک باشه تاراجان و باربدجان . ایشااله همیشه تنتان سالم روحتان آرام و شاد باشید
مامان انیس
پاسخ
ممنونم نوشین جان مرسی از محبتت من هم براتون نشاط و آرامش آرزو دارم
مامانی شایلین جون
20 مهر 93 13:28
مرسی انیس جون ممنونم. عزیزم شربت مولتی ویتامین همیشه بهترینشو میدم فرقی نداره بچمون لجبازه و از نقطه ضعف من سو استفاده میکنه. عزیز دلم ساکن شهر دزفول دیار استاد گرانقدرم زنده یاد دکتر قیصر امین پور.خدایش بیامرزاد. عزیزم میبوسمتون مراقب خودتو و نوگلای قشنگت باش.
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم ..ای شایلین کوچولوی ناقلا ... بچه های خیلی تیزن و حسابی سوءاستفاده می کنن امیدوارم شرای اونجوری بشه که می خوای تشریف بیارید حتما در خدمتتون باشیم دیگه هوا داره خوب میشه می بوسمتون
مامانی
22 مهر 93 14:40
میدونی به چیب میخندم شصت بار هی میام دنبال کامنتم میگردم می بینم نیست بعد تازه یادم افتاده که نی نی جون خودش اسم مامانی رو واسم انتخاب کرده نه مامان آرشیدا قند عسلللل!!!!
محمد
27 مهر 93 14:30
120سالگیشون رو جشن بگیرید
مامان انیس
پاسخ
یک دنیا سپاسگزارم
سولماز
27 مهر 93 23:46
سلام انیس جونم چرا حرفهات حرف دلمه چرا هیچکدوم غذا نمی خورند چرا دوست دارند ما به جنون برسیم چون ما مادریم مثل هم با دل نگرانیهای یکرنگ ودنیایی زیبای مادریهامون خسته نباشی وممنون بابت این دعای زیبایی روز کودک ما هم شما راخییییییییلی دوست داریم وسی چهار ماهگی مبارک
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم مادرانگی های های ما همه ریشه مشترک داره به این خاطره که دغدغه های هممون شبیه منه خدا به مادر بچه های بدغذاصبر عنایت کنه... خیلی سخته ایشالا که همیشه تنتون سالم باشه و لبتون پر خنده
سولماز
27 مهر 93 23:47
ببخشید عدد اشتباهی تایپ شد در هر صورت دوستتون داریم سالم وسلامت باشید
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم من ممنون از محبتت عزیزم
بانو
28 مهر 93 13:46
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
صبا
29 مهر 93 15:43
خدا نگهدارشون باشه.
مامان انیس
پاسخ
ممنون از لطف و محبتتون پایدار باشید
پوپک
30 مهر 93 15:18
انیس جون همون یه لحظه که می بینی تارا به فکر توئه و بدون تو لاک نمیخواد یه دنیا می ارزه. دخترای منم وقتی بابا براشون دو تا شکلات می خره میگن بابا برا تو نخریده؟ باشه مال من - باشه برا تو. این یعنی پرواز تا اوووووج اسمان. خدایا شکرت.
مامان انیس
پاسخ
آره واقعا دنیاییه برا خودش می بردم به اوج این مادرانه های تارافدای مهر و محبت این دخترای مهربون
بانو
5 آبان 93 13:43
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:46
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _____