تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

پنجاه و هفت ماهگی

1394/5/17 10:50
نویسنده : مامان انیس
1,642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزای دلم

حال و احوالتون خوبه که

امروز پنجاه و هفتمین ماهگرد زیبای شماست ...چیزی حدود 1710 روز کنار هم بودن شیرینی لحظه های زندگی با وجود شماست که معنی پیدا می کنه ...چقدر می بالم به وجود نازنینتون که بزرگترین هدیه الهی ما هستید

خدای بزرگ و مهربون همیشه پشت و پناه شما باشه ضربان قلب من

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامانی
17 مرداد 94 11:36
57ماهگیتون مبارک عزیزای دل
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزدلم لطف کردی
مامانی
18 مرداد 94 10:36
دستتون درد نکنه ببخشید زحمت دادم اگه مادر بزرگم می فهمید نمیزاشت من بخرم حالا که شما میگید پیوند رو میزارم کنار حتما بقیه رو سر میزنم مرسی عزیزم
مامان انیس
پاسخ
خواهش می کنم
نوشین مامان آریا
21 مرداد 94 11:57
ماهگردتون مبارک می بینمتون کیف می کنم خوشگل خانم زیارت قبول آقا کوچولو خسته نباشی
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری ممنونم از محبتت
آنیتا
23 مرداد 94 16:46
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان انیس
پاسخ
مرسی از لطفتون محبت کردید
سولماز
25 مرداد 94 0:23
سلام انیس جونم 57 ماهگی مبارک دنبا را شاد شاد براتون ارزو دارم
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزدلم لطف داری مرسی خودت و بچه های گلتو می بوسم
نرگس مامان طاها و تارا
31 مرداد 94 12:36
عزيزم،ماشالا انيس چقدر بزرگ شدند. يعني عاقلم شدند؟يا حرص دادناشونم هيمنقدر بزرگ شده؟ چون در مورد ما دقيقا همين طوره.
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم فدای تو ....آره بهتر شدن تارا خصوصا عاقلتره ولی خب حرص دادن ها هست می دونی نرگس به تندی سالهای کودکی می گذره الان که می بینم به چشم بهم زدنی حدوده 5 سال گذشته 5 سال های بعدی هم به همین تندی می گذرن سعی می کنم حرص خوردنام لحظه ای باشه ولی خب خستگی های خودشو داره الان توی سن باربد و تارا عمده مشکل دعواکردنهای زیادشونه که کلافه مون می کنه با شلوغ کاری ها یه جوری میشه کنار اومد اما با گریه و زاری نه می بوسمتون
نایسل
4 شهریور 94 13:57
مرسي عزيزم
مامانی
7 شهریور 94 12:50
مرسی گلم بابت راهنماییت به کلبه عسل کیک و سفارش دادم واقعا مزه و طعمش عالی بود ببخشید که زحمت دادم انشاالله در کنار بچه هات همیشه باشی♥♥♥♥♥
مامان انیس
پاسخ
دوست خوبم خواهش می کنم کاری نکردم خوشحالم که راضی بودی انشالا همیشه به شادی در کنار عزیزانت باشی
مامان فاطمه حانیه
15 شهریور 94 6:42
ماشالله خداحفظشون کنه ایشالله120 سالگیشون دوست عزیز با اجازه لینکون میکنم تا بتونم از تجربیاتتون استفاده کنم
مامان انیس
پاسخ
زنده و پاینده باشید مرسی از لطف و محبتتون به خونه دل ما خوش اومدید
مامان فاطمه حانیه
20 شهریور 94 0:27
دوسی جون نمیدونم گفته بودم خدمتتون که لینکتون کردم یانه؟ بااجازه
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم از محبتت
مامان برديا
22 شهریور 94 20:10
سلام.دوست خوبم خوشحالم كه خوبيد.ما برگشتيم.پيشمون بيايد و خوشحالمون كنيد
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم خیلی خوشحالم کردی
خاله های دوقلوی دوقلوها
27 شهریور 94 19:48
سلام مامان دوقلوها... ما دوتا خواهر دوقلوییم که خاله هامونم دوقلون و یه ساله که خودمون خاله های دوتا دوقلوی دیگه شدیم!! سارا و اسرا... خوشحال میشیم اگه باهامون دوست بشی و به وبلاگمون سر بزنی تا از تجربیات خوبت برای بزرگ کردنشون استفاده کنیم... ممنون... خاله های دوقلوی دوقلوها
مامان انیس
پاسخ
واااای چقدر دو قلو خدا حفظتون کنه خیلی لطف کردید و مرسی از محبتتون
آجی فاطمه
3 آبان 94 18:58
سلام انیس جون خوبی؟ گلم خیلی وقته مطلب نمیذاری دلم برات تنگ شده تولد دختر و پسرگلت را تبریک میگم الهی 10000 ساله بشن
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت آره خیلی وقته ننوشتم ...مرسی از محبتت عزیزم لطف داری سبز و پاینده باشی .. مرسی که بهمون سر می زنی
مامان تارا
26 آبان 94 7:44
تولدتون مبارک خوشگلای من
مامان انیس
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف داری
مامانی
29 آبان 94 12:30
سلام انیس جون خوبی ؟ تارا جون و اقا باربد خوب هستن؟ خیلی وقته ننوشتی نگرانت شدم پس کجایی عزیزم؟ انشالله هر جا که باشی خدا همراهت باشه دوست گلم
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت دوست عزیزم ..آره متاسفانه چند ماهه ننوشتم خوبیم خدا رو شکر ممنون که به یاد ما هستید و بی نهاین از محبتت تشکر می کنم براتون بهترین ها رو آرزو دارم
گل آرا مامان طاها و تارا
26 بهمن 94 9:35
سلام انیس جونم خوبی خانومی؟؟؟خوشکلای من چطورن؟ماشالله دیگه بزرگ شدن جیگرا.عاشق عکساشونم.خیلی خوبه که همچنان ازشون مینویسید.خدا قوت
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماه نازنینت مرسی عزیزم لطف داری