تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

پنجاه و چهار ماهگی

1394/2/17 23:19
نویسنده : مامان انیس
895 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای بهاری خودم

حالتون چطوره

بازهم یه هفدهم دیگه نوید یک ماه بزرگ شدن شما و باز هم زمزمه قلبی همه آرزوهای من برای شما که از خدای مهربون می خوام

امروز پنجاه و چهار ماهه شدید 4/5 سال گذشت از هفدهم آبان هشتاد و نه و چه پر فراز و نشیب بوده این مدت ...

انقدر سریع گذشت که باورکردنی نیست

من هنوز توی خیالم از  شیر و پوشک شما خاطره دارم شما ولی رو به جلو و سوالات جدیدتون که میخکوبم می کنه

تارا : ما کی میریم پیش دبستانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدای مهربات من تکه های روحم را نگهدار باش ....

**مدتیه که دلم می خواد یه پست درست و حسابی بزارم و وقایع این مدت رو تعریف کنم

ایشالا به زودی انجام خواهم داد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی
19 اردیبهشت 94 11:00
54ماهگیتون مبارک عزیزای خودم یه عالمه بوس برای شما که اینهمه عجله دارید واسه بزرگ شدن و ایس کاش میدونستید که چه الان چه دنیای قشنگی دارید خیلی قشنگ
مامان انیس
پاسخ
فدای تو عزیزم ممنونم از محبتت اره کاش می دونستند چه دنیای قشنگیه کودکی
مامان فتانه
19 اردیبهشت 94 22:03
54ماهگیتووون مباااارک
مامان انیس
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامانی
21 اردیبهشت 94 9:00
کامنت من کو
مامان انیس
پاسخ
الان تایید شدن خواهر