تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

پنجاه و سه ماهگی

1394/1/19 13:36
نویسنده : مامان انیس
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزای خوشگل خودم

امروز بعد از دو روز تاخیر پنجاه و سه ماهگی شما رو به خودم و شما تبریک میگم

دلبندای عزیزم زود دارید بزرگ میشید و پا به دنیای نامهربان و نازیبای بزرگترا می گذارید

از خدای بزرگ می خوام صفای قلب کودکانه تون همیشه ماندگار باشه

یه عالمه آرزوهای خوب براتون دارم

سلامتی خوشبختی و عاقبت بخیری شما که 

عزیزترین هدیه های بهشتی خدای مهربون به منید

خدای بزرگ خودم و عزیزانم را به دستان پر مهرت می سپارم و می دانم که زیباترین را برایمان رقم خواهی زد.....

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سونیا
21 فروردین 94 15:47
53 ماهگیتون مبارک باشه گلهای قشنگم انشالله که لحظه هاتون سبز و لبهاتون خندون باشه
مامان انیس
پاسخ
مرسی دوست عزیزم بی نهایت ممنونم از محبتت
تاپ
28 فروردین 94 12:51
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مادر(رادین و راستین)
11 اردیبهشت 94 23:48
انیس جون انشالله خیر شون رو ببینی ... در ضمن دنیای بزرگترا خیلی هم زیباست ... من خیلی دوست دارم بچه هام زود بزرگ شن ... موفق باشی
مامان انیس
پاسخ
فدات عزیزم انشالا که همینطوره که میگی بهترین ها رو براتون آرزو دارم محبت کردی بهشاد جونم
مامان
12 اردیبهشت 94 21:51
سلام ماشالله به اين دو تا جيگر...چقدر بزرگ شدن ما بعد از مدتها برگشتيم . به ما هم سر بزنين خوشحال ميشيم.
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم رسیدن بخیر زنده باشی
مامان پارمیس
13 اردیبهشت 94 7:52
سلام عزیزم چطوری ؟ مشالله به دوقلوها عزیز دلم تبریک میگم 53 ماهگی شون رو خیلی دلم براشون تنگ شده بود حتما ببوسشون
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت خانوم چطوری رسیدنتون بخیر مرسی عزیزم لطف داری
ĸoѕαr
25 اردیبهشت 94 10:43
سلام خاله جونم خووشحال میشم بهم سربزنید...
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت مرسی که پیشمون اومدی محبت کردی