تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

سال نو مبارک

1393/12/27 12:39
نویسنده : مامان انیس
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

یه سلام آخر سالی با طعم شتاب و عجله به فرشته های خودم و دوستای گلم

امروز آخرین روز کاری سال 93 هست

خوب یا بد ، تلخ یا شیرین 93 هم گذشت دو روز بیشتر باقی نمونده از سالی که درش قرار داریم

امیدوارم سال جدید سال نو شدن و تولد دوبارمون باشه

سال سلامتی و رسیدن به آرزوها

گذشتن از بدی ها ....کنار گذاشتن کینه ها و دشمنی ها

توجه به عرض مسیر زندگی نه عجله برای رسیدن به انتهای اون

سال لمس و درک خوشبختی واقعی و بینایی دلها

خداوندا به ما موهبتی عطا کن  تا از داشته هامون لذت ببریم

باز هم سال نو رو به همه عزیزانم و دوستان مهربانم تبریک میگم اگر در سالی که گذشت دلی شکستم و باعث رنجش دل مهربانی شدم عذر خواهی می کنم

ازینکه تک تک به دوستانم در وبهاشون تبریک نگفتم به بزرگواری خودتون منو عفو کنید

روز و روزگارتون خوش و شادیهاتون مدام

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فتانه
28 اسفند 93 0:15
عزیزم سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم بر شما هم مبارک
مادر(رادین و راستین)
11 اردیبهشت 94 23:49
هزار ماشالله ناناز های خوشگل