تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

پنجاه و یک ماهگی

1393/11/18 9:16
نویسنده : مامان انیس
958 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه های قشنگم

حالتون خوبه

دیروز هفدهم مصادف بود با پنجاه و یک ماهگی شما فرشته های نازنینم که بهانه های منید برای نفس کشیدن

خدا رو هزار مرتبه شکر به خاطر سعادتی که نصیبم کرد و موهبت مادری که به من عنایت کرد

حدای بزرگم این روزها بیش از همیشه به آغوش پر عطوفتت نیاز دارم همچون همیشه گوشه نگاه پر مهرت را ازما دریغ مدار

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی
18 بهمن 93 10:01
51 ماهگیتون مبارک خوشگلای شیطون بلای من
مامان انیس
پاسخ
قربون محبتت برم دوست گلم
مامان سونیا
19 بهمن 93 10:27
51 ماهگیتون مبارک قند عسلا زند باشید الهی
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم
تاپ
10 اسفند 93 19:12
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
طناز (مامان آروين)
12 اسفند 93 14:03
چقد ناز و دوس داشتني هستين شما. هزار ماشالله.
مامان انیس
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم لطف داری