تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

پنجاه ماهگی

1393/10/17 11:37
نویسنده : مامان انیس
975 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته های خوب خودم

حالتون چطوره

امروز بسلامتی چهارسال و دوماهه شدید پنجاه ماهه که عطر حضور شما توی زندگی و روح و روانمون جاریه

چه روز خوبیه هفدهم .....یادآور لطف همیشگی پروردگار بی همتای ماست

خدایا شکرت تا همیشه مدیون لطف و بزرگی توام که نظر لطف و مرحمتت رو هیچگاه از من دریغ نکرده ای و من کمترین همیشه چشم نیاز به آستان تو دارم...

خدایا از تو می خواهم چون همیشه برای من و عزیزانم بهترین و زیباترین سرنوشت را مقدر کنی

ای طبیب لایزال دردهای بی درمان

سه تفنگدار کوچولوی من همه شیرینی های دنیا رو براتون آرزو دارم دلبندان نازنینم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله عاطفه
17 دی 93 17:00
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مامان انیس
پاسخ
سلام ممنون از لطف شماحتما
مامان آریام
18 دی 93 1:25
عزیزم ایشاالله همیشه خوشی و خوبی فرزندانت رو ببینی
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم از لطف و محبتت
آجی فاطمه
18 دی 93 23:39
سلام انیس جونم خوبین شرمنده دیر اومدیم خدمتتون 50ماهگیشون مبارک از طرف من حسابی ببوسشون
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت خواهش می کنم تو عزیز دل مایی ممنون از محبتت
مامان فتانه
19 دی 93 18:15
عزییییزم.۵۰ماهگیتوووون مباااارک
مامان انیس
پاسخ
فدای تو دوست گلم مرسی خانووم
مادر امیرحسین و امیرعلی
21 دی 93 9:40
تبریک میگم. ماشالا به این دختر و پسر خوش تیپ و ناز...
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی
❤مامان سونیا❤
21 دی 93 9:44
50 ماهگیتون مبارک گلای قشنگم انشالله 50 سالگیتون عزیای دلم
مامان انیس
پاسخ
زنده باشی دوست مهربونم مرسی از لطف و محبتت عزیزم
مامانی
21 دی 93 13:22
گلای خودم 50 ماهگیتون مبارک مرسی عزیزم بابت عکس آرشیدا
مامان انیس
پاسخ
فدای تو دوست گلم عزیز مهربونم من از تو ممنونم به خاطر همه چی
سولماز
22 دی 93 23:26
پنچاه ماهگی مبارک شاد وخوش روزگار بگذرانید دنیا به کامتون وخنده بر لبانتون باشه
مامان انیس
پاسخ
فدای تو عزیز دلم مرسی به خاطر آرزوی خوبت سولماز جونم
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
24 دی 93 22:19
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم.) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
مامان انیس
پاسخ
چه متن زیبایی متشکرم از لطفتون حتما سر می زنم استان زیبایی دارید با مردم خونگرم و مهربان
مامان 3جوجه طلایی
30 دی 93 1:37
50 ماهگی مبارک . ان شاءالله 50 سالگی گلای زندگی . خیلی از صفحه هاتون راخوندم خیلی ساده و واضح و زیبا نوشتین . من فکر می کردم بچه ها دو سه ساله بشن یکم آروم می شن ولی الآن به این کشف رسیدم که اصلا امید نداشته باشم. به قولی سالم باشن شیطنت کنن . با اجازه لینکتون کردم
مامان انیس
پاسخ
سلام مامانی گل محبت دارید سپاسگزارم عزیزم بچه ها بزرگتر میشن دردسرا تغییر می کنه از نوعی به نوع دیگه فقط شکلش عوض میشه البته خب شرایط کودکی ایجاب می کنه شیطنت و فعالیت زیاده از حد رو ولی بچه بیش از یکی کنترلش سخته و پیشایش خداقوت بهت میگم عزیزم و می دونم کارت چقدر سخت و پر زحمته برات بهترین ها رو آرزو دارم خیلی خوشحالم کردید گل پسراتو ببوس
حانیه
2 بهمن 93 18:06
مبارکه همیشه شاد باشید
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم محبت دارید
مامان دوقلوها
4 بهمن 93 17:01
مبارک باشه
مامان انیس
پاسخ
ممنون عزیزم