تارا خانوم گل منتارا خانوم گل من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
باربد خان قند عسل منباربد خان قند عسل من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

تارا و باربد عزیزای دل مامان و بابا

چهار سالگی

1393/8/17 12:38
نویسنده : مامان انیس
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به قشنگی زیباترین روز خدا

امروز آسمون از همه روزها آبی تر و صافتره و خورشید درخشانتر از همیشه می درخشه اینها همه مدیون حضور سبز شماست دلبندان کوچکم

فرشته های نازنینم 4 سالگیتون رو با تمام قلب و وجودم تبریک میگم

خدای بزرگ ومهربون رو شاکرم که هیچ وقت ما رو تنها نگذاشته و بهترین و زیباترین فرشته های خودش رو به خونه سبز ما فرستاده

تا همیشه همیشه قلبم برای شما می تپه و به اندازه همه آسمونها و زمین عاشقتونم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان و باباي محمدباقر
17 آبان 93 12:47
تولدتون مبارک باشه کوچولوهای بانمک...
مامان انیس
پاسخ
ممنونم از لطف و مهربونیتون
مامان تارا
17 آبان 93 13:07
ای جان عزیزای خاله هم متولد 17 آبانن ؟ چطور یادم رفته بود آخه ؟ آبانی هستین پس برای همینه که من عاشقتونم خوشمزه ها تولد تولد تودلتون مبارررررررررررررررررررک
مامان انیس
پاسخ
فدای تو من بشم دوست گلم به شما هم مبارک باشه
❤مامان سونیا❤
17 آبان 93 13:19
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_ و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادتان ، روزی که شماآغاز شدید میلادتان مبارک
مامان انیس
پاسخ
یک دنیا سپاس دوست گل من امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی در کنار عزیزانت
آجی فاطمه
17 آبان 93 14:02
تولد تولد تولد تارا وباربد مبارک مبارک مبارک تولدشون مبارک الهی صد ساله شی نه 120ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی خاله قربونتون برم دیگه خانوم شدین اقا شدین میبوسمتون
مامان انیس
پاسخ
الهی همیشه زنده باشی عزیزم بسیار بسیار ممنون و همیشه زنده و شادکام باشی در پناه خدا
مامان تارا
17 آبان 93 14:12
اینم هدیه من به خوشگلای خودم http://8pic.ir/images/p1fhia5v27v7sjshsoi5.jpg
مامان انیس
پاسخ
قربونت برم من که انقدر خوب و مهربونی گلم
مامانی شایلین جون
17 آبان 93 14:33
هوراااااااااااااااااااااااااااا امروز تولده. تولده باربد عزیز و تارای قشنگمتولدتون مبارک عزیزم. ایشالا 120 ساله بشین و زیر سایه مامان و باباتون زندگی خوبی رو تجربه کنید. انیس جونم 4 سال مادری کردن هم مبارکت باشه عزیزم. بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان انیس
پاسخ
قربون لطف و محبتت مهتاب جون الهی همیشه زنده و سلامت باشی در کنار همسر عزیز و پرنسس خوشگلت بسیار سپاس و تشکر
سولماز
24 آبان 93 21:16
سلام انیس جون خسته نباشی تولد دو فر شته ات مبارک ارزومند ارزوهای قشنگتونم بهترینها را خداوند برات رقم بزنه
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم بسیار ممنون و سپاسگزارم از لطف بی نهایتت مرسی به خاطر آرزوی قشنگت دوست مهربونم برات بهترین ها رو آرزو می کنم
نرگس مامان طاها و تارا
25 آبان 93 9:46
سلام-سلام من بازم دير رسيدم.تولدشون مبارك.با اينكه دير اومدم ولي انگار هنوزم از كيك و تولد و عكساش خبري نيست انيس جون؟
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت نرگس جان مرسی عزیزم لطف داری نه هنوز جشن تولد نگرفتیم براشون
نوشین مامان آریا
26 آبان 93 14:20
نازنین ها تولدتون مبارک ایشااله جشن صدوبیست سالگیتون. امیدوارم همیشه شاد - سلامت و روزهاتون رنگی باشه
مامان انیس
پاسخ
برات بهترین ها رو آرزو دارم نوشین جان خیلی خیلی ممنونم از محبتت گل پسرتو ببوس به جای من
سمیرا مامان آنیتا
26 آبان 93 19:00
ای خداااااااااا ... من از همه دنیا عقبم انگاری این دوستهای کوچولوی من چهارساله شدن و من نبودم که تبریک بگم .. عزیزای دلم ایشالا همیشه سرحال و شاد و موفق باشید ، چهارسالگی تون مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک
مامان انیس
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ایشالا زنده و پاینده باشی سمیرای عزیزم ممنونم از محبت و لطفت می بوسمتون
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
30 آبان 93 0:55
سلام دوستان با زیباترین و بزرگترین و توریستی ترین پارک در ایران و در کرمانشـاه به نام»»»پارک کوهستان کرمانشـاه«««بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید پارک کوهستان کرمانشاه در شمال کلانشهر کرمانشـاه و در نزدیکی مجموعه تاریخی طاق بستان قرار دارد. kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمدن)=بروزم
الهام
5 آذر 93 14:08
سلام انیس جون تولد دسته گلات مبارک همیشه تنشون سلامت باشه در کنار مامان و بابا عزیزم خیلی کم کار شدیا مدتیه ازت خبری نیست بی صبرانه منتظر دیدن عکسای تولدشون هستم
مامان انیس
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم فدای تو ممنونم از لطف و مهربونیت براتون بهترین ها رو آرزو دارم الهام جون راستش نمی رسم زیاد سر بزنم تنبلی رو هم بهش اضافه کن
بانو
6 آذر 93 12:22
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
گل آرا مامان طاها و تارا
8 آذر 93 18:10
سلام انیس جونم مدتهاست نت نمیام و به دوستهای مهربونم سر نزدم.با تاخییر زیاد تولد گلدونه های نازنینت رو تبریک میگم.ماشالله دیگه بزرگ شدن.زنده باشن 1000 سال...ایشالله شاهد موفقیت هاشون باشیم.شاد باشین و خوشبخت
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیز دلم ایشالا که زنده باشی دوست با محبت خودم... مرسی از لطفت بهترین ها رو براتون آرزو دارم
مامان تارا
9 آذر 93 8:06
سلام علیکم خواهر جان جیگرای خاله چطورن ؟ بروزیم
مامان انیس
پاسخ
سلام عزیزم قربون تو برم مرسی که گفتی حتما
بانو
10 آذر 93 10:44
سلام مادران معتاد اینترنتی www.banoo.ir/post/1281 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان نوژاجونی
11 آذر 93 15:13
عزیزم تولدتون با تاخیر مبارک
مامان انیس
پاسخ
قربونت عزیزم لطف کردی